Ik trek het even niet meer..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Klotezooi pandavliegen! Heb er gewoon geen andere woorden meer voor! Dan maar weer hopen op de volgende ronde (zucht..)

Grappig dat je weleens in Terneuzen komt, al is er weinig te beleven verder.

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL

:(:(:x:x:x:(:(:( wat enorm rot en balen weer!!! Weer een ronde verder!!:x:x:x:x Een dikke knuffel!

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee toch Panda :( :( :( :x
    Ik vind het zo erg voor je... Ik gun het je zo om nu ook eens aan de beurt te zijn... Gaan ze nu bij de 4e IUI nog niet over op IUI met hormonen? Ik dronk trouwens ook de granaatappelsap van Hp, wel die zonder framboos. Een dikke knuffel voor jou!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    dankje meiden! het is gewoon ff blerghh :(

We gaan vanaf IUI 5 met hormonen beginnen. Dus nog 1 kans zonder!
    *duim duim hoop hoop*

5. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik zit er even doorheen. Mijn eerste maand met hormonen.. 5 februari is mijn nod.Vandaag voel ik ongesteldheids krampen en heb ik last van mijn borsten.

Ik had zo gehoopt dat het deze ronde eindelijk zover zou zijn. Maar ben bang dat ik weer ongesteld word. Ben blij dat ik vandaag thuis ben gebleven. Had het niet getrokken als ik op het werk zou zijn.

hoe gaat het met julie?

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    He meid!
    Hé bah wat vervelend!! Ik hoop dat je ongelijk hebt en het alsnog is gelukt!!

Hier heel ziek geweest maar ondertussen weer herstellende. Kreeg zowel mijn ongi, als een samonellavergiftiging op mijn dak, dus ben echt even goed onder de pannen geweest. Een klein voordeel, heb me alleen druk kunnen maken hoe ik zo snel mogelijk naar het toilet kwam ;)

Kan vrijdag alweer beginnen met ovulatietesten en dan volgende week weer IUI. Laatste keer zonder extra hormonen! Spannend toch wel!

dikke knuffel catlady!!!

7. TempusFugit

Heel naar catlady. Ik snap wel dat die teleurstelling dan misschien nog erger is. Ergens hoop je toch heel hard dat dit net even het zetje is wat je lichaam nodig heeft.

Zo dan pandavliegen, hoe heb je dat opgelopen? Heel spannend inderdaad, heel veel succes dan maar weer. Dat het nu maar raak mag zijn..

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Denk niet voorzichtig genoeg met kip om gegaan.

En wat lees ik nu meid?! Een cyste?! :( ahh hé bah bah! Jij hebt ook wel alle pech van de wereld :( gatsamme! Hoelang moet je nu wachten?

9. TempusFugit

Oh joh.. ik denk dat m'n man voorlopig totaal drooggebakken kip heeft :p Word daar echt panisch van!

Ja klopt, 4 weken wachten weer. Aan de ene kant wil ik er nu echt mee beginnen, aan de andere kant schuif ik het ook liever voor me uit. Zeker na het lezen van Betty's uitslag daarnet :O bang dat het voor ons ook niet is weggelegd.

10. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje panda flink ziek geweest dus. Kip niet gaar wellicht? Ik hoop dat het komende ronde lukt bij jullie. Hormonen zijn niet leuk.

Tempus een cyste, verdorie zeg. Het zit jullie niet mee.

dikke knuffel voor jullie

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hahaha hier voorlopig ook totaal drooggebakken kip! of voorlopig eigenlijk ff geen ;) Stomme is, dat ik het al een keer eerder heb gehad.

Had het alleen niet zelf klaar gemaakt nu, heb het restaurant nog gebeld, en er waren meerdere mensen ziek geworden :(

Zo ja, de uitslag van Betty greep mij ook echt even aan. Na zo een weg.. jemig jemig zeg :(

En weer 4 weken wachten :( bah! al blijft het dubbel.. wachten is ook een soort uitstel van teleurstelling maar ook uitstel van hoop en dat het misschien wel lukt.

En catlady, helemaal mee eens, hormonen zijn niet leuk!!

12. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Vandaag was het nod. Nog geen bloed. Zal morgen wel komen. Over 4 dagen mag ik pas testen van de arts.

Vind het doodeng. Iedre keer als ik naar de wc ga ben ik bang om bloed te zien.

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Spannend meid!!!

Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou er ook rekening mee dat hormonen je normale cyclus in de war kunnen gooien ;)

Blijf wel hard voor je duimen!! rot dagen zijn dit hé :( hele tijd naar de toilet om te checken :( bah! Hopelijk voor een mooie test over 4 dagen!!

14. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tja het hoeft echt niets te zeggen of je wel of geen symptomen hebt... In de ronde dat ik zwanger werd merkte ik echt helemaal niets anders dan normaal, ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar je ziet, alles kan ;)
    Ik duim voor je catlady!

Wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad, we krijgen een meisje! 💖 Zijn gelijk aan het shoppen geweest 😉

15. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wat leuk even kleine meid...! Gefeliciteerd :D Gelijk roze ingeslagen?

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tempus, wat vreselijk rot .... weer! Jij krijgt ook de ene klap na de andere klap, nu dus een cyste! :(:x:( Sterkte meid!

Pandavliegen, wat heftig zo'n samonellavergiftiging! Al weer wat opgeknapt? Ook al ben je op zo'n moment meer bezig met ziek zijn en beter worden, het is absoluut geen leuke afleiding natuurlijk!
    Dus deze ronde nu de laatste ronde zonder hormonen, ik hoop echt dat deze ronde raak mag zijn! Hormonen lijken mij zeker geen pretje!

Catlady, en al nieuws! Sterkte met het afwachten, het moeilijkste wat er is! Symptomen zeggen inderdaad niks, net zoals mammietammie al zegt.

Tempus, Pandavliegen en Catlady, ik blijf voor jullie duimen!! Een dikke knuffel voor jullie alledrie!

Mammietammie, wat leuk een meisje! Leuk om te weten, he! Zeker nu maar gericht gaan shoppen! Voel je je al wat beter? Misselijkheid al wat meer weg nu?

Patruusje, en hoe is het met jou en Maxje? Nog veel pijn? Ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt!

Hier loopt alles op rolletjes, nu 37,5 week zwanger! Schiet dus erg op! Spannend! :cool::D;)

17. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gedverderre ik denk de hele dag dat ik ongesteld moet worden, voor de zekerheid een maandverbandje ingedaan. Niets alleen een beetje lichtroze afscheiding.

Wat is dit rot. Mijn lijf is normaal gewoon gelijk ongesteld geen roze afscheiding of iets. Wordt hier erg onzeker van.

18. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zenuwslopend die onzekerheid! :(:x:( Je kan beter gelijk duidelijkheid en zekerheid krijgen, nu wordt je alleen maar heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop!
    en hoe is het nu met je? Heeft het doorgezet? Of.. je weet maar nooit??? :(:(:(

19. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    he Catlady! Hoe is het nu?! Wat een spanning he meid :( die onzekerheid is killing..

ik ben nog aan het duimen!!

20. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een hele grote knuffel lieve Aster! Misschien jezelf aanmelden in een groepje die het zelfde meemaakt? Misschien kan je daar steun vinden.

Deel Deze Pagina