Ben gisteren helaas ongesteld geworden. op naar de volgende ronde. Ooit komt de dag dat we een Kleine krijgen
Lisa, Aster is een hele tijd terug al bevallen. Naar dat 't toch is doorgezet catlady (het is wel beter dat je dan weer verder kunt met een nieuwe kans op een zwangerschap natuurlijk), toch altijd een tegenvaller dat het alsnog niet raak is Hier ook een behoorlijk nare dag, ben ook nog lid van een ander forum waar vanochtend werd gepost door één van de forumleden dat haar bevalling is begonnen. Ik wil me helemaal niet zo voelen over andermans geluk, maar alle pijn en verdriet is hier in één keer weer naar boven gekomen en het zal weer behoorlijk moeilijk worden met alle details, foto's, aankondigingen.. We zijn nu ook alweer meer dan 2,5 jaar bezig, verdorie toch
ahh nee Catlady balen balen balen balen!!! Tempus, dat is ook niet leuk Moeilijke momenten zijn dit hé bah!! Hier nu 2jaar 3maanden.. pffft. we hebben wel veel veel veel geduld nodig hé hier is mijn cylus voor de 3de keer op rij van slag snap er niks van, 2 jaar lang cyclussen van 28 dagen over het algemeen, een keer uitschieter gehad. En nu al 2 keer op rij, en deze dus de 3de keer, dat ik 30+ uitkom.. snap het ook niet.. het is sinds de 2de IUI, maar ik gebruik nog niks van hormonen.. bah!
Als ik dit zo lees, dan voel ik me een beetje schuldig dat ik al zo loop te drammen (voor mijn gevoel) op ronde 2.. het is helemaal niet vanzelfsprekend dat we allemaal zo snel zwanger worden eigenlijk. Ik hoop en duim heel hard dat je lange wachten maar snel beloond mag worden!
Da's gek pandavliegen! Ik had altijd al een lange LF (16-18 dagen, pff) maar ik dacht dat je met een normale cyclus + IUI juist vroeger ongesteld zou worden omdat je een voorsprong hebt zeg maar? Het duurt inderdaad allemaal heel lang. Is maar goed dat we het van tevoren niet weten, ik was het na een jaar echt al helemaal beu Ondertussen zijn mensen sinds we begonnen alweer bezig voor, of bevallen van hun tweede.
ja dat is bij ons ook.. en alle kanten wordt je ingehaald, blijven wij achter. Al hebben wij het "voordeel" dat er nog een stel in de mmm zit in onze vriendengroep (en al een stuk langer dan wij, die zijn al bijna 5 jaar bezig). Maar die termijn.. ik moet er niet aan denken.. (ze wordt heel makkelijk zwanger, ze blijft het alleen niet :S) ja zeker goed dat we dit niet van te voren wisten! Haha, ik dacht echt dat ik het niet zou redden om langer dan 6 maanden te wachten naja, ik weet nu in ieder geval dat ik dat wel red.. maar leuk is anders Ja ik dacht ook met IUI dat die gewoon 28 dagen zou blijven.. in principe was er niks veranderd, dat behalve sex er nu een slangentje naar binnen geduwd wordt. Maar goed, daar denkt mijn cyclus anders over helaas. Vonniej, dankje! en het is zeker niet vanzelfsprekend! 1 op de 6 stellen kampt met vruchtbaarheidsproblemen. Maar dat betekend ook dat je 5 op 6 kans hebt, om wel heel snel zwanger te worden! Jij ook veel succes!
Toch vind ik dat altijd een beetje eng, omgaan met andere koppels in de MMM. Hier vind ik de herkenning ook heel fijn, maar op een gegeven moment raakte Aster zwanger en Mammietammie, PukjePuk. En dan gun ik het ze heel erg, maar zelf blijf je achter en val je toch weer in een soort leegte dan Ja, je weet dat je 't langer volhoudt dan zes maanden haha, ongetwijfeld. Je bent sterker dan je denkt, als het echt nodig is!
Ja het altijd dubbel, veel steun, maar ook het risico dat je alleen (weer) overblijft morgen iui nummer 4! We mogen in principe alleen met ochtendurine testen, en gisteren negatief en vanmorgen positief, maar ik test ook altijd s avonds, en gisterenavond was hij al knap positief, dus heb de iui maar morgenochtend gevraagd ipv morgenavond. Wie weet is het ook wel goed Een dag voor mijn verjaardag... bevruchting zou dan dus net voor mijn 32ste kunnen plaats vinden! Go eitje.. go zaadje!
hey lieve meiden, ik wil jullie gewoon even een dikke knuffel geven ter troost maar ook echt ter bemoediging!! Weet ik dat aan jullie denk! Pandavliegen, morgen je NOD, lees ik. Ik hoop zo voor jou dat het deze ronde raak is. Tempus, net als pandavliegen ben jij ook zo ongelooflijk sterk! Ik hoop dat jullie elke keer jullie kracht hervinden/ herpakken om weer verder te gaan! Hier nog geen babynieuws, 40 weken en een dag nu. 2 jaar en twee maanden moeten wachten om zwanger te worden, dus deze extra daagjes kunnen er dan ook nog wel bij.
heel veel succes pukje!!!!!! Hier is het helaas alweer game over op naar de volgende ronde.. Hoe is het bij jou tempus? succes morgen! hopelijk is je cyste weg!!
Oh lieve carlady!!! Ik vergeet helemaal te vragen hoe het met jou is!! Oh meid ik schaam me diep!!!!! Hoe is het met je?!
Meid dat maakt niets uit. zit vandaag lekker in mijn vel. Vorige donderdag zelf de spuit pregnyl gezet. Vond het eng om te doen maar viel best mee. Nu in de wachtweken. Ik zie wel weer wanneer ik ongesteld wordt zal volgende week zaterdag of zondag wel weer zijn
Nee, hier gaat het gewoon niet echt goed. Ik kan gewoon niet meer, voel me zo leeg.. maar goed, we zien morgen wel weer. Ben verre van sterk in ieder geval. PukjePuk, ook al duurt het misschien nog een paar dagen, jullie grote droom komt eindelijk uit! En dus heel veel succes met de bevalling En lekker genieten daarna. Pandavliegen, zo verrot weer. Dus jullie gaan alweer voor IUI5, weten jullie al voor hoeveel jullie in totaal gaan? Al hoop ik dat het nu gewoon raak zal zijn. Oh catlady, lees zo de negativiteit in je berichtje. Dat je eigenlijk ook alweer rekent op je menstruatie. Ik ken het gevoel helemaal. En de prikken vind ik ook best meevallen, het is alleen psychisch zo tegenstrijdig om een naald in jezelf te steken, haha. Ik hoop toch dat 't wat oplevert voor jullie.
Dikke knuffel tempus, hoop dat je binnenkort iets beter in je vel zit. Hoop toch echt dat het binnenkort mee b gaat zitten voor julie
De cyste is weg, zaterdag mag ik beginnen met Decapeptyl. Echt ongelofelijk, zo slecht geregeld met die medicatie! Ze hadden het weer eens niet op voorraad, ook niet in de noodvoorraad dus na een halfuur bellen met hun leverancier kon het dan toch met spoed besteld worden (anders zou ik het maandag pas krijgen..) We zijn nog niet bezig en het is al stressen. En ik moet zondag optreden, sta strak van de spanning haha
Meiden, ik praat niet mee in jullie clubje maar lees af en toe jullie berichten stiekempjes mee. Ik kan het niet laten om jullie kanjers allemaal een dikke digiknuffel te geven en veel sterkte en kracht toe te wensen!! De weg is voor veel van jullie zo ontzettend lang... Heb respect voor jullie instelling. Ik hoop dat jullie op een dag achterom kunnen kijken en zeggen dat het het allemaal waard is geweest.
Oh tempus! Meteen weer gedoe! Wel fijn dat de cyste weg is!!! OPtreden?! Ga je zingen?! Gaaf Dankjewel kangerootje!!