Bedankt voor het hopen, maar mijn punctie was gisteren en het is niet goed gegaan. Er zijn zeven eitjes verkregen, maar 's middags werd ik gebeld dat het niet mogelijk was om ze te bevruchten. Een kindje wat biologisch van ons beiden is, zal er niet komen. Ik denk niet dat ik ooit zal ervaren hoe het is om mama te zijn, maar ik ben blij dat het een aantal meiden uit dit topic wel is gelukt. Ben oprecht blij voor jullie en ik hoop ook dat de anderen snel zullen volgen. Heel veel liefs.
Oh temPus wat een slecht nieuws... waarom kunnen ze je eitjes niet bevruchten? Heel veel sterkte met verwerken van dit nieuws meid dikke knuffel!!
Tempus, wat vreselijk erg, meid!! ... Wat een enorme tegenvaller dat de eitjes niet bevrucht konden worden, je zag het toch misschien toch als laatste hoop/ mogelijkheid. Wat een verdriet!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Jezus.. Ik lees nu het bericht van Tempus! Meis, dit had ik nooit zien aankomen! Wat een verschrikkelijk nare gewaarwording! Ik kan alleen maar hopen dat er ooit wél iets voor jullie gedaan kan worden en je grootste droom werkelijkheid wordt. Een hele dikke knuffel!
O Tempus... meis toch wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Hopelijk is er na jullie rustpauze toch nog iets wat ze voor jullie kunnen doen... Misschien in een ander ziekenhuis/land.
Hmpff ik baal van mijn lijf. laatste 2 rondes met clomid en pregnyl een mooie cyclus van 29 dagen. deze ronde ook verwacht. Maar nee na 25 dagen ongesteld. Deze ronde had ik juist het idee dat het de goede kant opging, maar nee dan ben je op je werk en blijk je ongesteld te zijn geworden. De tranen maar ingeslikt. En maar weer aan het werk.
Bedankt nog voor de reacties. Catlady, wat een klap in je gezicht is dat altijd hè.. zeker als het ook nog eens te vroeg komt verwacht je dat gewoon niet. Heb je daarna toch even (samen) kunnen uithuilen?
Ohnee carlady bah!! Wat een klap in je gezicht is het als je ongi ook nog vroeger is dikke knuffel meis!
Snap je helemaal! Zijn 19 maanden bezig zonder succes. Alles laten testen en alles is in orde. En ik zie zo tegen de paasdagen op. Twee babies erbij in de familie en dan denk ik waarom wij niet?! Maar ja zo mag ik niet denken want ik gun het iedereen! Succes in ieder geval en een hele fijne en mooie trouwdag gewenst.
Ik begrijp je volledig hoor aster14. Ik zit er ook volledig, totaal, mega doorheen!! Zojuist op mn werk weer gehoord dat een collega zwanger is, werd even in de groep gegooid door een andere collega op een niet zo'n tactische manier. Ik heb dec een miskraam gehad en ben nu aan het wachten op een tweede echte menstruatie (4 mrt de eerste gehad). In twee ziekenhuizen geheel geen emotionele ondersteuning gekregen of ervaren. Ik heb al ruim drie weken last van mijn lijf (mn borsten doen mega pijn, ben misselijk, hoofdpijnen, rugpijnen, last van mn darmen, opgeblazen buik) En emotioneel zwaar kut allemaal. En mn vriendinnetje die het dichtsbij mij staat, die ik ontzag toen ik even zwanger was, praat nu alleen maar over haar zwangerschap nu! En ze vind het maar raar dat iemand zo moeilijk doet over maar een zwangerschap, zij heeft zich staande gehouden bij vier miskramen en onsuccesvolle icsi pogingen er na. Ik loop echt tegen de muur op
Lieve meiden, hoe is het met jullie? Trekken jullie het nog een beetje? Weet dat ik aan jullie denk! Dikke knuffel!
Hey meiden even update van mij.. morgen is mijn nod. Wacht het rustig af. Als het deze maand niet raak is moeten we naar vervolg stappen kijken. Volgende maand willen ze een hsg onderzoek bij mij doen. Vind het best eng lijkt me pijnlijk. ik zie er erg tegenop om verder in de mmm te moeten. Ik ben zo bang dat vervolgstappen ook niet werkt.
He Meis!! Hsg is niet zo erg hoor. Ff paar pijnlijke krampen en dan is het klaar! Wat vervolgstappen zijn er voor jullie? Ivf nu? Eng hè! Hier net ongesteld geworden na iui 6. Aankomende maand doen we iui 7 omdat ik dat graag wil (ivm met drukte op werk en de vrije dagen waarvan ik wil genieten) en dan hebben we een gesprek voor ivf staan Doodenge stap!
Iui is volgende stap gok ik. Ivf vind ik nog te ver weg. Door de medicijnen heb ik een goede eisprong. Man zijn zaad is niet van topkwaliteit. Dus dat wil de arts eigenlijk centrifugeren zodat het beste zaad overblijft. vind het zo'n gedoe
Iui vind ik wel meevallen, en heeft bij ons ook wel gezorgd, dat het verplichte er af was , wat voor wat meer ontspannenheid weer zorgt. Je goed laten informeren over hoe en wat! Maar ik duim voor je dat het allemaal niet nodig is!
Sorry ik kon het niet laten om even een berichtje achter te laten. Gelukkig zag ik optijd dat het bericht van Aster uit 2013 was en zij inmiddels een kindje hebt. Maar wat bijzonder dat jullie nog steeds in de topic elkaar volgen! Hopelijk hebben jullie 'digitale' steun aan elkaar! xxx