Ik ben benieuwd of het me gaat lukken, hihi! Vanochtend maar heel snel een plasje gedaan, omdat ik bang was dat ik anders zou gaan testen.. Het frustrerende is gewoon dat mijn verstand zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar mijn gevoel zegt dat ik echt nog wel een goeie kans heb! Je weet het gewoon niet! Ik heb nog nooit zo'n erge wachtweek gehad, hahaha! Hoe is jouw gevoel dit keer? Toch twee follikels namelijk..
@ aster, heb jullie topic gelezen en wil even zeggen dat ik meeleef met jullie allemaal. Hopelijk snel een paar positieve zwangerschapstesten hier!! Ik zou nu al een test gedaan hebben als ik jou was geweest, maar ik ben zwaar ongeduldig. Als je morgen/woensdag je nod hebt is de kans dat je bij een zwangerschap morgen positief zou testen geloof ik iets van 80%. Dus het is de moeite waard..
nog ff opgezocht: Klinische testen met de Clearblue digital zwangerschapstest vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 55% van de vrouwen de uitslag 'zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 86% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 97% en 1 dag van tevoren 99%. Dit is met de clearblue test, maar neem aan dat dit wel voor de meeste testen geldt..
@Aster: Herkenbaar, dat snelle plassen haha Ehm, ja ik weet niet zo goed. De vorige keer had ik heel hoog progesteron, echt een prachtige eisprong en toch was het niet raak, dus ik durf niet meer te hopen nu. Haal me steeds in mijn hoofd dat er misschien wel wat anders aan de hand is (slechte samenlevingstest ofzo) terwijl dat nergens op slaat.
Hebben ze bij jullie een samenlevingstest gedaan? Bij ons namelijk niet. Of ze doen het niet of het komt door de verminderde vruchtbaarheid van mijn man. Ik ben ook nog altijd bang voor dichte eileiders ofzo! Bij mij is (nog) geen hsg gedaan. Bij jou wel?
Nee, geen samenlevingstest en ook geen hsg. Ik vroeg er wel naar, maar ze zeiden dat ze er nu vanuit gaan dat de vruchtbaarheidsproblemen echt aan PCO liggen. Zaadonderzoek was bij mijn man goed gelukkig.. Maar het is zo eng om te weten wat er nog allemaal mis kán zijn.
Ik heb ze ook allebei niet gehad, hoor. Ik ga wellicht de volgende keer bij de gyn vragen om een hsg. Je schijnt daarna veel vruchtbaarder te zijn namelijk. Hier nog steeds niet ongesteld.. Vandaag is cd 37. Zucht, het duurt me weer veel te lang!
Nou, een cyclus van 37 dagen dus! Net het eerste rood gespot, dus de sluizen zullen morgen goed open gaan.. Ik denk dat ik wel even moet vragen of mijn dosis niet verhoogd moet worden, mijn cyclus wordt steeds langer zo..
Het begint wel een beetje sneu te worden zo, de drie laatste posts zijn van mijn hand, haha! Gisteren overleg gehad met de FA en we gaan over op een hogere dosis. Mijn cyclus werd namelijk te lang. Ben benieuwd of mijn bijwerkingen ook erger worden dan! @Tempus: Alles nog goed bij jou? Al een bepaald gevoel? Nog ongeveer een weekje wachten of niet? Spannend!!!!!
Aster, heb je nog gevraagd om een hsg? Ik had trouwens niet meer bijwerkingen door de hogere dosis, ik hoop dat het je bespaard blijft. Hier nog iets meer dan een week ja. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Geen pijnlijke tepels zoals de vorige maand, ik ben alleen zo ontzettend moe. Zelfs als ik de hele nacht doorslaap ben ik te moe om op te staan. Maar omdat ik geen overduidelijke symptomen heb, voelt het alsof het niet raak kán zijn.
Oeh, wel spannend dus! Misschien is het juist wel raak, omdat je geen overduidelijke symptomen hebt! Ik denk dat je een goede kans hebt, hoor! Ga je tot je nod wachten met testen? HSG nog niet gevraagd, ik had een telefonisch consult met een vervangende arts, omdat die van mij (heb er twee) op vakantie waren. Bijwerkingen gaan we wel weer merken! De 13e in ieder geval weer een fm. @Paprikaas: Dankje wel! Lief van je. Ik hoop het natuurlijk ook..
Hey lieve meiden, Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat? Aster, wat jammer dat het niet raak was. Maar wel fijn dat je dankzij die cursussen anders bent gaan denken en dat dat je erg helpt! En Tempus, hoe is het nu met jou? En de andere meiden, hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop dat de zomer jullie goed heeft gedaan. Ik ben net gisterenavond terug gekomen van mijn vakantie, en we hebben het geweldig gehad. Ik ben vooral de tweede week in de bergen helemaal bijgekomen, lange bergwandelingen gemaakt en genoten van de prachtige natuur. Dat doet je alles even verwachten. De rest van de vakantie ook genoten, van lekker warm weer wordt je ook gewoon vrolijk. Alleen in de eerste week vroegen oude kennissen van mijn man op straat (wij waren in Roemenie, en hij komt daarvan) waar ons kindje bleef. Dat vond ik niet zo fijn, maar gelukkig had mijn man of mijn schoonmoeder (als ze er bij was) snel een antwoord klaar (het is ook crisis in Nederland). Qua cyclus voel ik mijzelf in de war, ik had geen ovulatietesten mee. Normaal zou ik mijn ovulatie woensdag hebben gehad, maar ik heb het gevoel dat deze vandaag is. Vrijdag en zaterdagavond hebben door de terugreis en vermoeidheid niet kunnen klussen, maar wel zijn we helemaal weer opgeladen en positief. Wat zijn eigenlijk maanstenen en wat is hun uitwerking? Mijn man had een aantal dagen geleden gedroomd dat ik binnen drie maanden zwanger werd, ik geloof niet zo in de voorspellende betekenis van dromen. Maar ja, het gaf hem een positief gevoel dat het ons ieder geval een keer (niet per se in drie maanden) gaat lukken.
Kben der ook nog wel hoor, na de laatste menstruatie toch maar begonnen met tempen, en ovutesten erbij ( wat ik al deed) maar heb steeds ellenlange cyclussen dus ben benieuwd, nu lichte streepjes op zwanger&kids ovutesten, dus ben benieuwd wanneer hij komt. Verder druk op werk net de verhuizing achter de rug afgelopen vrijdag in die bloedhitte, was wel afzien maar tis gelukt. Ds morgen beginnen op mijn "nieuwe" groepje
@Pukje: Welkom terug! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Het kan net even dat beetje extra energie geven.. Rottig, he! Die vragen over kinderen! Ik ben daarom zo blij dat wij alles open gegooid hebben. Ik krijg van niemand die vraag, omdat iedereen weet dat wij in de mmm zitten. Wat betreft je ovulatie: Alleen iets verder van te voren klussen kan juist heel goed zijn! Maanstenen zijn stenen die de werking van de maan versterken en zo je cyclus beter maken. Die van mij was nu 37 dagen, dus of het helpt? Denk het niet! Maar de gedachte van mijn zwager was leuk! Wie weet lukt het wel in de komende 3 maanden! Je weet het maar nooit.. @Steppie: Welkom hier, denk ik! Ik heb je nog niet eerder in dit topic gezien, volgens mij. Heb je met deze cycli wel eens gedacht aan pcos? @Tempus: De laatste wachtweek is weer begonnen! Ik hoop dat je het volhoudt en binnenkort gewoon een mooie knaller mag laten zien! @Hier: Niet zoveel te melden eigenlijk. Nog altijd vakantie, dus probeer mezelf bezig te houden. Vandaag maar begonnen met sporten. Ik ben niet te zwaar, maar zit niet helemaal lekker in mijn vel. Voelde direct al heel goed! Liefs!
Heeeeeee PukjePuk! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Soms heb je dat gewoon nodig om weer even op te laden. Wel naar dat je dan alsnog bent geconfronteerd met jullie onvervulde kinderwens hoor, het is ook echt overal, niet aan te ontkomen Maar nu kunnen jullie er vol goede moed weer flink tegenaan. @Steppie: Welkom! @Aster: Tot nu toe denk ik er nog niet veel over na. Tja, je bent er wel dagelijks mee bezig maar ik heb niet zoiets van: Kon ik NU maar testen. Integendeel, ben bang voor een omotest :') Sporten is idd heerlijk! Ik dacht vanavond: Ik neem eens een alternatieve fietsroute van mijn moeder naar huis (is maar twee straten) en ben onze hele stad doorgefietst, het voelt goed om buiten te zijn Als je je er mee bezig kunt houden is het goed!
ik was er wel al een hele tijd maar lees de laatste maanden alleen maar ff mee vandaar, @aster, tuurlijk heb ik daar wel aan gedacht. maar wil nog even kijken deze ronde of t lukt, anders toch richting huisarts wat ik eigenlijk niet wilde, maar volgens ovu testen zit hij er nu toch echt aan te komen dus ben benieuwd, we maken t maar gewoon gezellig de komende dagen
Hoi dames, Mag ik hier meeschrijven? Want ook ik trek het niet meer.... zucht... Ronde 20 en tijdens onze vakantie mn ei gehad denk ik. Dus geen ovutesten en geen thermometer Alleen helaas maar 1 x geklust op cd 14 omdat we in een tent lagen en de buren vlak naast ons. En het was veels te warm. Vanmorgen een omo test gehad dus het is zeer waarschijnlijk weer niet gelukt deze maand. Over 2 weken naar de fertiliteitspoli
Ach, meiske! Tuurlijk mag je hier meeschrijven! Niet gek dat je het niet meer trekt. 20 rondes is lang! De andere meiden hier zijn enorm lief!!! Ze hebben mij echt uit een dalletje getrokken, dus dat lukt ons gezamenlijk vast ook bij jou! Mag ik vragen hoe het ging bij jullie eerste kindje? Duurde dat ook zo lang of was het toen al snel raak? Dikke knuffel in ieder geval!
Dank je Aster.... lief van je! Voor dat ik zwanger was van ons zoontje heb ik 2 (v)mk'en en 1 bbz gehad. Daarna direct weer zwanger van ons zoontje. Het heeft toen 1,5 jaar geduurd. Helaas nu nog niet eens een positieve test gehad... Deze maand was ik er amper mee bezig omdat we lekker op de camping zaten. Gisteren thuis gekomen en tja, dan begint de test drang weer. Ondanks ik er geen vertrouwen meer in heb proberen we het toch elke maand weer. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik. Ligt er aan wat de gyn gaat zeggen de komende ronde. Ik wil graag een hsg. Afgelopen oktober al standaard onderzoeken laten doen ergens anders (kliniek) en daar kwam niets uit.