Ha dames, Ik wil hier even mijn positieve verhaal neerzetten. In deze tijd hoor ik veel van mensen die hun baan kwijt raken. In de organisatie waar ik werk was dat ook het geval. Toch heb ik afgelopen maandag een gesprek gehad over mijn contract. Het wordt verlengd! Ik heb toen gelijk gemeld dat ik zwanger was en dit was geen probleem. Ik was echt heel blij verrast. Het was voor mijn werkgever absoluut geen reden om mijn contract niet te verlengen. Er viel echt wat van me af! Dus het hoeft niet per definitie het einde te betekenen als je een tijdelijk contract hebt. Xxx
Gefeliciteerd wát fijn! Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat mijn jaarcontract wordt omgezet in een vast contract en dát terwijl ik over 6 weken met verlof ga! Zwanger zijn hoeft dus niet altijd einde baan te betekenen.
Super! Gefeliciteerd... en wat een geruststelling he, in deze tijd! Van hieruit soortgelijk succes verhaal. Dus het kan nog wel hoor tegenwoordig Geniet er lekker van!! Van je zwangerschap, EN je werk
Hier hetzelfde! Mijn baas wilde echt niet zonder me.. Zo erg zelfs dat hij een nieuwe functie heeft verzonnen die wel voor 24 uur in te vullen is. Ik heb zelf mijn eigen vervanger moeten zoeken voor mijn oude functie. Als ik terug kom van mijn verlof gaan we kijken of ze nog functioneert. En anders mag ik weer een nieuwe zoeken die mijn oude functie gaat uitvoeren. Hij zei ook echt letterlijk in het gesprek: "Jammer dat je zwanger bent geraakt, ik ben zeer tevreden over je."
hier ook mijn contract is ook omgezet naar vast.. En zwanger Zelf niet verwacht maar was dik verdiend volgens me werk