Lieve meiden, Ik trek het echt niet meer de laatste weken.... Het lijkt of de laatste weken (waar je zo van moet genieten) erger zijn dan de eerste weken van je zwangerschap... Ik loop sindskort bij de gyn heb daar zo weer een afspraak... Gisteren ben ik er geweest omdat ik last had van menstruatie pijn en harde buik. Ik was rond 20.00 uur 's avonds vertrokken van huis .. Moest via de spoedeis van het ziekenhuis naar binnen... :x in die ziekenhuis staat nergens duidelijk aangegeven spoedeis... ik zoeken zoeken en al die gangen lopen heen en weer... grrrrrrrrrrrr Werd er echt geirriteerd door. Daar aangekomen sturen ze mij naar Neoblabla... op de tiende etage... Daar heb ik van 20.30 uur tot 00.00 uur gezeten 2 uur lang een hart filmpje gehad van mijn baby omdat de arts zo druk was daarna echo, daarvoor urine afgenomen en tijdens hart filmpje door bloedgeprikt. Om 22.00 uur verliet de verpleegster de kamer en kwam pas om 23.00 uur terug... en ik lag daar maar.... Een hart filmpje is meestal een half uur maar... Toen ze binnen kwam moest ik nog met mijn benen uit elkaar gaan zitten en een paar kweekjes afgenomen... En daarna nog getest of ik vruchtwater verloor... Ik heb gewoon echt uren lang gezeten... Ben natuurlijk blij dat ze zoveel met je doen... Maar is het bij jullie ook altijd zo lang???? Verleden week dinsdag had ik om 15.15 uur een afspraak voor een echo bij de gyn en om 19.00 uur verliet ik het ziekenhuis .... Is het bij elke afspraak zo???? Ik vind het echt demotiverend om dan op controle te gaan... omdat die artsen met van alles bezig zijn waardoor je zolang moet wachten steeds... ik wil terug naar de VK waar alles binnen een uur gebeurt. Ik moet zo weer naar het ziekenhuis voor controle (zoals bij de vk) en zie er tegenop... ben bang dat ik weer zo lang moet gaan zitten. Bij het bloedprikken hebben ze trouwens een infectie gevonden in mijn bloed... nu weten ze niet waar dit vandaan komt. Ik heb al een tijdje last van mijn oor maar heb daar eigenlijk verder niets mee gedaan omdat het niet zo een pijn deed... Sinds eergisteren heb ik een dodelijke pijn aan mijn oor... heb vanacht echt niet geslapen.. heb heel de tijd liggen janken van de pijn.. Zou dit de infectie kunnen zijn die zij in mijn bloed hebben gevonden... :x Ik kon vandaag gewoon niet bij de HA terecht... ik zit dus hier nog met een half dove oor en een pijn die je niemand wenst... Trek het gewoon niet meer... Wie voelt zich ook zo ellendig? Ben er zo klaar mee... met zwanger zijn en met alles eromheen ... wil mijn kindje nu gewoon krijgen... en er van gaan genieten.
bij ons duurt het ook zo lang... het is echt alleen maar goed hoor ze checken alles, liever dat dan binnen een uur buiten staan.. als ze bloed afnemen moet dat meteen nagekeken worden en voordat die uitslagen binnenkomen duurt het al minstens 2 uur bij ons.. nog eventjes doorzetten meid snap wel dat het zwaar is hoor!!! neem anders volgende keer een boek mee ofzo iets waarmee je jezelf kan afleiden..
Jeetje, vervelend dat je zo lang hebt gezeten!! De infectiewaarden zouden best van je oor ontsteking kunnen komen. En qua kweken, je had laatst toch een schimmel infectie? Fijn dat ze alles onderzoeken en uitsluiten maar dat het zolang duurt, da's minder fijn. Maar - en dan vooral buiten de kantoor uren - ben je niet de enigste en is er minder personeel. Dat is niet fijn om te horen, maar echt zo. 's Avonds werk je bv vaak met de helft van het personeel van overdag. Hoop dat je na een goede nacht slapen morgen weer lekker fit zwanger bent.... Want die laatste weken zijn voor veel mensen inderdaad erg zwaar, maar het is ook fijn ervan te kunenn genieten...
Ja bij ons hier ook zo lang....! Heb er pas ook van 19.00 uur tot 23.00 uur gezeten en dat terwijl het ook op afspraak was. Tijdens mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in januari heb ik van 4 uur in de middag tot 00.00 gezeten. Om 03.00 in de nacht was ik weer terug met klachten en toen opgenomen en om 08.00 geopereerd! Je wordt er soms gek van ja!
tja onderzoeken duren lang.. als ik binnekom op weeen, harde buiken, onbekend duurt het minimaal 3 a 4 uur en da's logisch, je bent niet de enige, alles moet onnderzocht. tussendoor bevalt er iemand enz. enz. Als je naar de spoedeisende hulp gaat voor 2 hechtingkjes ben je ook vaak 2 a 3 uur bezig. tja het is zo.
Uhhh ja hier zijn we ook altijd wel een uur kwijt voor een controle (ik zit op high) En als je pech hebt en de gyn heeft een spoedje kom je helemaal niet aan de beurt... Tis heel vervelend maar als je harde buiken hebt en menstratie klachten en ze zien dat je niet echt weeen hebt dan gaan de andere mensen bijv een spoedks gewoon voor.. Zo hebben wij met ons zoontje die longontsteking had ook moeten wachten omdat de kinderarts bij een spoedks moest zijn... En we zijn van 20:00 uur tot 01:00 uur bezig geweest met onderzoeken en wachten...Tis niet anders... Ik ben er altijd wel op voorbereid dat het niet even snel is...
Ik ken het ook jaa 3x nacht opgenomen geweest en 2x dagopname van ook 3uurtjes ofzoiets.. Idd altijd wachten op uitslagen en op vk/gyns die druk zijn. Ik vind het wel een fijn idee dat ondanks ze druk zijn ze toch alle onderzoeken doen. Dat het lang duurt tja ik vind het niet zo erg eigenlijk. Vervelender vind ik dat de informatieoverdracht van gyn naar vk naar andere vk ed erg slecht is en je dus je verhaal elke keer opnieuw moet doen.
Ja dat is zo dat je niet de enige bent... dat is balen.. maar het is.zo overdreven lang bah... ik zat er alleen hoe langzaam gaat de tijd dan... pfff en dan bij elk geluidje van het hartje schrik je je dood.. bah... ik sterf hier van de oorpijn ben echt bijna doof aan 1kant morgen ha bah.
Ben twee weken geleden in het ziekenhuis geweest voor aanhoudende harde buiken.... daar ook zo'n 4 uur vertoefd... Gelukkig had ik drinken en eten in mijn tas gegooid nog snel thuis en er lagen daar tijdschriften. Het duurde ook heel lang voor de uitslag van de urine e.d. terug hadden. Maar ik heb het allemaal niet als negatief ervaren. De mensen daar waren super lief en ik was al lang blij dat alles gecheckt werd en dat met beeb alles goed ging Misschien volgende keer zelf een paar leuke tijdschriften in je tas gooien en wat te drinken/ eten, dat scheelt alweer een hoop!
Ja de zorg is erg fijn ja dat zeker.... maar als je weer iets hebt dan weet je gewoon dat je onwijs lang gaat zitten en dat demotiveerd.... maar ja... De volgende keer ga ik zeker eten meenemen... das 1ding zeker.. hahaha
is ook zo hoor.. maar je moet je daardoor niet tegen laten houden als je iets voelt wat niet hoort zeg maar... maar herken het wel hoor hier ook al meerdere keer opgenomen geweest deze zwangerschap en als je dan weet dat je weer moet is het heel demotiverend... maar nog even...