Afgelopen zondag is mijn dochter opgenomen in het ziekenhuis, ze is donderdag op vrijdagnacht ziek geworden. Ze had eigenlijk alleen maar hoge Koorts en Wilde niet eten en drinken. Zaterdag had ze alleen nog verhoging, 38 graden. Zondag was ze echter nog steeds ziek en vertrouwden het niet. Dus naar huisartsenpost en daarna dus opname. Geen bacterie in haar bloed gevonden. Ze heeft sondevoeding. Ze is maandagavond begonnen met spugen en de koorts was zondagavond weer hoog. De artsen vermoeden gewoon een fikse buikgriep, virale infectie. Ze had gisteren ook diaree. En veel krampen. Het gaat elke dag een stukje beter, maar de koorts zakt nog niet echt. Vandaag weer bloed onderzocht, niets gevonden. Ook ontlasting is onderzocht, niets gevonden. De artsen gaan er vanuit dat het tijd nodig heeft en maken zich geen zorgen. Wij ook niet, maar die koorts zouden we nu toch wel graag omlaag zien....herkent iemand dit?? Ze eet en drinkt nog erg weinig, dus krijgt sondevoeding. Daar krijgt ze nog wel krampjes van...
Wat vervelend voor jullie en jullie meisje dat ze zo ziek is. Beterschap!!! Hier wel een ventje van 5 dat al een maand wel/niet ziek is en er maar niet af komt, hardnekkig virus. Sterkte, hopelijk is ze snel weer lekker bij jullie thuis!
mijn dochter is net uit het ziekenhuis. buikvirus ze spuugde alles weer uit en had diaree. Ze kreeg ors via de sonde en later ook opvolgmelk omdat ze al 1 kg afgevallen was en ze niets binnen hield. na 2 nachten ging het beter en mocht ze naar huis. Alleen eenmaal thuis kreeg ze weer hoge koorts en heeft ze nog aan beide oren ontstekingen. beterschap het is niet leuk om je kind in het zh te zien liggen
Sorry geen herkenning of ervaring en dus ook geen tips... Wil jullie alleen sterkte wensen en beterschap voor jullie meisje!!
Ik herken het gelijk mijn oudste heeft het eind feb gehad die is ook10 dagen echt ziek geweest. Koorts tot 41 graden en niet zakken. Hele dagen slapen niet eten drinken heel weinig maar net genoeg. Hier hing het tegen opname maar door de reserves zeg maar door eerst gepoogd thuis uit te zieken na 10 dagen knapte het heel langzaam op. Hier was het ook een hardnekkige buikgriep die er niet uit wou
Dank jullie wel allemaal...we maken ons niet echt zorgen, maar willen dat ze nu wel wat meer gaat opknappen. En dat die koorts omlaag gaat. Ik weet wel dat ik meerdere mensen gehoord heb over een buikgriep die best lang aanhield en ook koorts...de artsen houden ons goed op de hoogte hoor. Maar je hoopt zo dat ze zich weer een stuk beter voelt....
Edelweis, bedankt voor je berichtje. Blij dat je het even neerzet, geeft toch een stukje meer rust....
hier onderzochten ze trouwens niets ook niet toen mijn zoon rond 1 jaar opgenomen werd met hetzelfde.
Ja dat mag, maar we wonen letterlijk naast het ziekenhuis en madam wil ook alleen slapen. Uiteraard bellen ze ons wanneer het nodig is...
das handig naast het zh haha. Ja jouw dochter is al wat ouder mijn dochter wilde echt niet dat ik ging naar de wc was al teveel voor dr.