ik trek het niet meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door mieke, 18 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke

mieke Bekend lid

ik trek het echt niet meer
    iedereen in mijn omgeving is zwanger
    op mn werk gaat t nu al weken aan 1 stuk door de ene na de ander
    gister kwam er iemand terug
    met echofoto's
    en ik dacht gelijk dat had ik eigenlijk ook van de week gemogen
    als het niet mis was gegaan
    ik voel me zo rot
    ik gun het de anderen natuurlijk heel erg en wens ze alle geluk toe uit de grond van mn hart
    maar ik trek t echt niet meer ik kan er niet meer tegen
    ik wil zo graag
    elke avond als ik thuis kom is t huilen geblazen
    en een humeurtje om daar maar over te zwijgen
    sorry hoor maar moest t even kwijt

veel liefs mieke

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heel begrijpelijk Mieke
    Ik heb er ook mee te maken. Toch blijf ik positief denken en lach alle zwangeren toe. Eens zal ik nameljk ook zwanger zijn en zwanger blijven en een schat van een baby op mijn schoot hebben.
    jou is het zeker ook gegund.
    Hou moed

Miel

3. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Mieke, ik leef helemaal met je mee,
    kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
    Hier een dikke knuffel van mij.

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Mieke, ik kan het me ook goed voorstellen.
    Ik heb het ook.
    Van de week gehoord van een collega van m`n man dat zijn vrouw ook zwanger is, nog pril en ik gun het ze zeker.
    Maar stiekem gingen er ook gedachten door m`n hoofd die ik niet mag uitspreken.
    Heel gemeen, maar denk dat dit ook wel weer anders wordt.
    Laten we gewoon met z`n allen hier blijven hopen en duimen dat we snel ook weer zwanger zullen zijn en dat dan alles goed komt.
    Veel liefs Hope

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Als het goed is worden jullie ook weer een keer zwanger, en ik weet hoe vervelend het wachten is, maar je hoort toch vaak mensen die na een miskraam weer snel zwanger zijn. Bij mij duurde het ook maar 2 maanden, sommigen worden zelfs helemaal niet meer ongesteld... Je kunt je het beste een beetje op de toekomst richten. Ik ben hier ook een poosje niet geweest na mijn miskraam omdat ik er veel te veel mee bezig was. Ga iets leuks doen, boek eens een beautydag ofzo (daar zie je meestal weinig zwangeren) om je gedachten er even vanaf te zetten. Als je dat kunt, vliegt de tijd weer voorbij....

6. Wietske

Wietske Lid

17 mei 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    Hoi Mieke,

Het is volgens mij zo menselijk om je zo te voelen, dat moet je denk ik maar niet erg vinden van jezelf. Ik heb het ook, voel elke keer een klein steekje als ik een kleine baby zie of een vrouw met een dikke buik zie lopen. Als ik ze dichter in mijn omgeving had zouden het denk ik ook wel eens grote lelijke steken kunnen worden...
    Maar ik voel dan ook de zachtheid en liefde als ik het zie (een baby of een dikke buik) en ben gewoon heel blij voor die mensen, want het blijft toch een prachtig wonder. Ik kan alleen maar hopen dat het mij ook nog een keer mag overkomen en ondertussen proberen te genieten van wat ik wel heb..
    Ik wens je heel veel sterkte met dit verwerken en hoop voor je dat je gauw weer zwanger wordt!

groetjes, Wietske

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik begrijp heel goed wat je voelt en bedoelt meid ....het zonnetje in je buik , heel mooi omschreven ....gisteren had ik ook een huilbui ..vandaag onze trouwdag en ik zei onder het huilen ..ik mis ons kindje zo enorm (ook al was het nog geen kindje ...het voelt zo leeg )
    ik hoop dat het weer snel raak zal zijn bij jullie , en de leegte op kan vullen ...liefs en heel veel sterkte meid ...liefs asjuh

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, ik herken mezef in je verhaal. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en heb er heel veel moeite mee gehad en nu nog steeds. Mijn verdriet is minder geworden nadat ik na vier maanden weer positief testte. In die tijd heb ik veel gehad aan dit forum. Je gunt het niemand maar het is toch ook wel fijn om te weten dat je niet de enige bent en dat je met andere kan praten. Ik wil je veel sterkte wensen. Liefs Jenny

9. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    ik weet goed wat je bedoelt meid!!
    ik heb 2 weken terug een miskraam gehad, en al was t nog geen beebje, het voelde wel zo. ook op mijn werk zie ik veel klanten met dikke buiken dus word er ook dagelijks mee geconfronteerd! wat mij op de been houd zijn de volgende gedachten: Ooit zal t bij ons ook raak zijn, en ben ik dubbel zo blij. maar de mensen die nu een dikke buik hebben, moeten ook eens bevallen, en als zij het kindje hebben, mag jij met een dikke buik gaan lopen, want je hebt het nog tegoed. zorg dat je met je man geniet van alle leuke momenten samen, en probeer het ( hoe moeilijk ook) zonnig in te zien. de zon zal ook voor jou eens speciaal gaan schijnen op de dag dat je een positieve test in je handen mag houden! ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!!

Heel veel liefs xxx

Debby

10. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Heel herkenbaar die steekjes en allemaal zwangere collega's, vriendinnen enz maar probeer positief te blijven/ te worden en te kijken naar de toekomst.

grtn Nique ;)

11. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Poeh poeh, dat is weer janken hier!

Weet precies hoe je je voelt meid!! Je gunt het iedereen maar het doet ook gruwelijk zeer!
    Vooral als je iemand tegen komt die ongeveer tegelijk zwanger is geworden en waarbij het nog wel goed gaat. en dus nu een buikje hebben. Dan ga ik kapot van binnen!
    De moed zakt me soms echt in de schoenen!

Ik hoop echt voor iedereen die dit mee heeft gemaakt dat die donkere wolk verdwijnt enhet zonnetje snel weer gaat schijnen!!!!

Tot die tijd moeten we elkaar hier maar een beetje moed in praten denk ik!

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik sluit me helemaal aan bij Angela.

De zon gaat echt weer schijnen...

13. mieke

mieke Bekend lid

bedankt allemaal
    ik geloof ook zeker dat we er allemaal het zelfde over denken
    ik ben gister helemaal los gegaan met shoppen
    hihihihihi
    mn man zei van de week weet je wat jij moet doen
    ga winkelen
    ik dacht dat mn kin op mn hielen viel hahahaha
    we zijn gister samen wezen shoppen
    en dat was heerlijk en voor een keer geen zwangere vrouw te bekennen
    vanavond gaan we lekker uit eten samen
    mn mannetje is zo lief voor me
    hij kijkt me aan weet wat ik bedoel
    meiden ik ga proberen om er weer wat vrolijks van te maken
    allemaal erg bednkt voor de steun
    een dikke knuffel van mij

veel liefs mieke

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Goed zo Mieke! Toen ik me me rot voelde na mijn mk heb ik ook heerlijk geshopt, naar de sauna geweest en samen met mijn man uiteten gegaan. Verwen je zelf maar lekker. Het komt allemaal goed.

Pim

15. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat je je weer wat beter voelt. heb je lekker veel geld uitgegeven?

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik kan het me ook goed voorstellen hoor, maar je hebt in elk geval je gedachten ff op iets anders kunnen richten...ik ben trots op je!

17. jaimy090202

29 nov 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi mieke

ja ik ken het ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad toen was ik 6 weken in verwachting en dat ging helaas ook mis
    en dan zie je in ene iedereen met een dikke buik lopen enz . en je gunt het ze ook wel maar van binnen ben je zo teleurgesteld van ik had ook een dikke buik kunnen krijgen enz maar wordt het helaas afgebroken
    maar ik heb mezelf voor genomen als er een miskraam komt is het kindje niet gezond geweest en dna kan beter moeder natuur het afbreken dan dat je bv een paar weken later bv het kindje in de buik overlijd
    maar ik ben nu ongeveer 3 weken in verwachting maar de angst speelt nog steeds wantik heb een bacterie bij me wat miskramen kan veroozaken ( strepptokokken B ) ( hersenvlies onsteking ) ik zit nu ook al vroegtijdig aan de antibiotica en ik krijg met 5 weken zwangerschap een echo
    en ik blijf hopen dat het goed blijft gaan maar in mijn achter hoofd hjeb ik altijd zoiets van er kan altijd nog wat gebeuren

groetjes helen en jaimy

18. mieke

mieke Bekend lid

jeetje jaimy wat moeilijk zeg
    maar ik ga heel erg voor je hopen en duimen dat je
    een gezond kleintje mag krijgen
    en dat alles goed mag gaan

veel liefs mieke

19. jaimy090202

29 nov 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi

ja ik hoop het ook echt waar want miskramen is het ergste wat je toch wel kan overkomen vind ik dan he
    en dan hoop ik echt dta het goed blijft gaan ik heb 13 mei me eerste echo dus het is wle spannend

groetjes helen

20. Justanona

Justanona Lid

26 mei 2006
    64
    62
    18
    ik denk er precies het zelfde over.
    mijn 2 nichtjes zijn zwanger ......we moesten op de zelfde dag bevallen 28 juli..maar ja ik dus nie :( ..
    en nog zat mensen in mij omgeving is ZWANGER !! ...ik gun het hun wel...egt wel ;)..maar wat ik mee gemaakt heb wil ik mijn ergste vijand nie toe wensen.
    dus het is heel normaal dat je zou voel ..Zo voel k me ook. ..maar ooit zou ik ook zwanger zijn en dat alles goed gaat :D....
    maar wanneer? gheghe ...

Deel Deze Pagina