hallo allemaal, ik heb voor deze zwangerschap twee miskramen gehad. En toen voelde ik me net als jullie. Twee nichtjes, twee vriendinnen en mijn schoonzus zwanger. Ik werk dan nog in een kinderkribbe, dus als daar zwangere mama's kwamen kijken voor een plaatsje was ik ook verschrikkelijk jaloers. Ik gunde iedereen zijn geluk hoor, maar wou het zelf ook. En je ziet, ik ben nu weer zwanger. Hopelijk gaat deze keer alles goed. Ik weet dat de periode waar je nu door moet moeilijk is, maar ik had voor mezelf een doel gezet. Zo van, met nieuwjaar gaat alles beter gaan. Gaan jullie bv op vakantie? Kijk daar dan naar uit, plan alles, zoek ideetjes voor uitstapjes en hou voor ogen dat dan alles beter gaat zijn (je voelt je beter, je bent niet meer zo verdrietig). En je zult zien, 't komt allemaal goed! Saartje
hoi saartje das een mooi bericht zeg wij gaan niet op vakantie maar want wij hebben 2 honden die ik absoluut geen dag kan missen (ja das heel erg hahaha) maar we hebben heel veel in peto een aantal concerten waar ik me bijzonder op verheug ik probeer me er niet te veel meer op te focussen en tot nu toe lukt t aardig veel liefs mieke