Iemand ervaring met deze capsules? Ik heb verschillende dingen erover gelezen, oa dat het je cyclus kan ontregelen.. Ik ben er daarom mee gestop en slik vanaf een positieve ovulatietest tarwekiemolie..
Bij mijn eerste zoontje is mijn cyclus er goed van geworden en was ik daarna best snel zwanger bij mijn 2e zoontje werd mijn cyclus juist ontregeld
Bij mijn eerste heb ik ze vanaf het stoppen met de pil gebruikt, nooit last gehad van ontregelingen en was snel zwanger. Nu gebruik ik ze weer. Tot nu toe nog geen gekke dingen.
Ik ben de eerste ronde meteen zwanger geraakt toen ik deze pillen slikte. Helaas werd dit een MK. Toen 2 maanden niet geslikt.. Daarna weer begonnen, en nu weer zwanger. Dusja, ik vind het wel toevallig! 😉 Maar ik heb dus positieve ervaringen met deze pillen.
Ik heb ze weer uit de kast gehaald.. Ongi is nu minimaal morgen laatste dag en dan weer aan de gezelligheid ☺️ Ik vind seks met mijn vriend sowieso fijn dus dat is mooi meegenomen! Ovulatietesten staan in de startblokken en temp elke dag nu hopen op een mooie test