Ik vind de foto op zich leuk, maar voor op canvas niet echt...vind 'm ook een beetje druk met die namen erbij enzo...zou persoonlijk ook een onbewerkte nemen. Succes!
Waarom maak je niet nog een paar? en dan steeds ietsje anders? Dan kun je wat vergelijken (of wij kunnen ze vergelijken).
ik vind hem echt geweldig.. ookmet namen. dus ja, ik zou het doen. met de namen vind ik hem mooier maken. maar das mijn smaak. laat je nog weten wat je gedaan heb?
ik vind hem niet alleen te donker maar vind het zo zonden dat ze allemaal een doodsimpele fleecetrui aanhebben! ik zou er juist ff de tijd voor nemen om een foto te maken van ieder met wat nettere kleding en daar iets van maken... wbt het donker of niet... dat ligt een beetje aan de inrichting idd nou suc6 met je keuze
Vind die vakjes en tierlantijntjes en die namen wel zonde... Het zijn van zichzelf al mooie kinders toch? Maar (niet lullig bedoeld) worden de opa en oma vergeetachtig omdat je die namen erbij hebt gezet? Dan is het wel weer handig natuurlijk...
ik vind hem ook te druk en te donker zou ook gewoon simpel de foto doen. of dus een mooie maken met allemaal beetje kleren op elkaar afgestemd ed. wij hebben er laatst een buiten gemaakt in zonnetje met onze kleine meid en onzelf hihi en die gegeven viel ook goed in de smaak en niks bewerkt zo puur natuur.
Gewoon alleen de grote foto vind ik ook mooier, maar wel gewoon deze foto, van hoe ze normaal zijn. Als opa en oma inderdaad vergeetachtig zijn, zijn de namen erbij handig, anders zou ik dat ook weglaten Maar uiteindelijk gaat het er toch om wat JIJ mooi vind en wat je denkt dat opa en oma mooi vinden
ik vind hem ook niet zo mooi, de kinderen wel hoor maar de foto op zich, vind het inderdaad ook veel te druk met die namen.
Zou alleen de grote foto doen! Niet met kleine fotootjes en namen erom heen. Veel te druk, vind ik persoonlijk.