hallo, ik wilde even jullie mening weten...... het volgende vond ik op internet: Laatste menstruatie: 2 maart 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 15 maart 2009 Eisprong dag: 16 maart 2009 Innesteldag: 21 maart 2009 Positieve bloedtest mogelijk 26 maart 2009 Positieve thuistest mogelijk 30 maart 2009 als ik kijk naar mijn kaartje klopt dit! ik heb ook geklust op de vruchtbare dag. Ik ontdekte dit gisteren. De link met mijn kaartje en deze calculator is puur toeval! ik dacht laat ik het eens doen voor de gein, maar zag dat het nog klopt ook! ik heb gisteren ook een daling gehad van 0.3, kan dit de beruchte dip zijn? ben benieuwd naar wat de experts hiervan vinden! groetjes kus Dicky
ik heb geen getraind oog, maar zonder die rode lijn van FF zou ik denken dat je ei dag 19 was... Ik ben zelf deze cyclus ook voor het eerst aan het tempen, maar net rond mijn ei was ik onderweg van zuid frankrijk naar huis.. dus heb niet gemeten.. gebruik ook geen FF maar potlood en papier...
Ik denk dat je je ei op dag 18 hebt gehad. Op dag 15 stijgt je temp maar met 0.1 graad, moet minimaal 0.2/0.3 zijn (minimaal 3 dagen lang). Jouw temp. daalt weer op dag 18 en stijgtt daarna echt pas.
Ik ben nog geen deskundige aangezien dit pas de 1e ronde is dat ik temp. maar ik denk ook dat je je eisprong hebt gehad op dag 18, dag 19 stijgt je temp pas goed