Ik twijfel nog steeds....borstvoeding of flesvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Tja....

7 maanden lang volledig BV en toch heeft m'n kindje al eczeem gehad, is hij (sinds hij naar het kdv gaat) doorlopend verkouden en moet hij af en toe ventolin gebruiken omdat hij zo benauwd is.

hou toch eens op met het geven van losse voorbeelden om 'te bewijzen' dat iets waar is!

2. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Euh Siken, jij werkt zeker niet? Hoe durf je zo ander mama's die om wat voor reden dan ook fv geven zo terecht te menen moeten wijzen. Pfff. Wordt echt niet goed van mutsen zoals jij....

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Siken: ik vind het kwetsend wat jij schrijft over het niet lukken van BV. Ik heb alles geprobeerd en na 8 dagen was het nog steeds niet op gang, ondanks BV thee, speciale neusspray, tig keer per dag kolven, masseren voor het kolven, warme doeken etc. etc. Ik vind het héél erg dat het niet is gelukt, maar in mijn ogen heb ik er wel álles aan gedaan. Ik zit dan ook niet te wachten op zulke berichten...

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames laten we dit nu niet weer op een discussie laten uitlopen.

Doe wat je gevoel je in geeft.. is dat de fles dan is dat zo.. is dat borst.. ook goed.

Denk dat de TS de boodschap wel heeft begrepen en ik ga er dan ook een slotje op doen.

Deel Deze Pagina