Hey! Vraagje, voel jij iets als je eisprong eraan komt of als je hem hebt? Mijn eisprong komt er aan en ik heb een soort krampig gevoel onderin mijn buik. Zeg maar als je je uitrekt dan voel ik het..net een soort spierpijn.. Normaal voel ik niets daardoor valt het me nu dus op! Ben benieuwd wat jullie voelen! x
HOI Anna, ik voel precies het zelfde! op dit moment juist ook. dus volgens mij is het zo ja, dat je die krampig gevoel voelt Succes...!!
Hoi, Bij mij begon het als een soort ongi achtig gevoel maar net iets anders.Ook had ik dat als ik opstond of me uitrekte dat het links onder in me buik heel gevoelig was.Omdat ik niet zeker wist of dat het mijn eisprong was heb ik die dag een CB digi ovulatie test gedaan,en ik kreeg een smiley.De dag erna is na mijn idee de daadwerkelijke eisprong geweest.Ik werd wakker van de pijnlijke steken links onder in mijn buik.Direct weer een testje gedaan,en weer een smiley.s'Avonds was de pijn weg en gaf de test een leeg gezichtje.Precies 14 dagen na de eisprong kwam mijn ongi.
ik voel precies hetzelfde!! duurt echt de hele dag zo'n zeurende buikpijn ook, en de volgende dag is het over
Begon enkele dagen geleden met een soort lichte ongipijn. Vandaag felle steekjes linksonderin gevoeld, thuis ovutest gedaan en KNALpositief