Vorige week onze 20 weken echo gehad. Gelukkig (voor zover te zien) is alles gezond en mogen we nogmaals een zoon verwelkomen. Nu schoot mij de naam Tijm vanmiddag te binnen. Geen idee waarom want heb er nog nooit van gehoord. Aangezien Tijm een kruid is dacht ik is Thijm dan niet leuk. Wat zeggen jullie uberhaupt van de naam Tijm/Thijm? En welke van de 2 is dan leuker? Vorige zwangerschap hebben jullie me erg geholpen met een doorslaggevende naam toen we twijfelden tussen 2 namen, dus heb hoge hoop, hahaha
Met als broertjes Bieslook en Peterselie? Nee, ik vind het niet af, idd hoor ik Tijm erin. Thijme(n) vind ik wel leuk.
Ik vind het mooi,maar goed ik ben dan ook van de natuurnamen.hier staat hij voor een jongen ook op de lijst naast Thijmen,Noud (adelaar) en Storm.
Ik vind die dus geweldig en heb hem serieus op mijn lijst gezet toen ik zwanger was. Maar veto van mijn man helaas. We kregen trouwens een meisje.
Ik ken een Thijm. Voor mijn dus een jongensnaam en denk niet direct aan het kruid. Vind het een leuke krachtige naam!
Onze zoon heet Thijmen. Ik zou voor Thijmen gaan dan😉. Tijm vind ik klinken als een afkorting of het kruid.
Thijm klinkt niet helemaal af voor mij, dan zou ik voor Tijn of Tijl gaan. Of Thijmen inderdaad wat vaak genoeg afgekort zal worden naar Thijm.
Ik zou voor thijmen of thijn gaan.... vind thijm wat minder, maar niet raar ofzo dus als het voor jou echt de naam is zou ik het gewoon doen!
Ik zou gaan voor Thijmen, dan kun je er zelf Thijm van maken. Ik zou bij Thijm denken dat ik het verkeerd versta en dat hij Thijn heeft.