De titel zegt het al, morgen krijg ik mijn allereerste echo. Ben dan 9 weken en 6 dagen zwanger. Ik vind het heel spannend en ben er ook wel een beetje zenuwachtig van. Bij mijn vorige zwangerschap was er namelijk geen hartactie te vinden tijdens de echo. Dus ik hoop nu zo dat het wel goed zit. Duimen jullie mee voor mij?
ik duim met je mee Vrijdag heb ik voor het eerst een echo, dan ben ik bijna 9 weken. Dus ik voel die spanning ook Hopelijk zien wij alletwee tijdens de echo een gezond kindje met een kloppend hartje Veel suc6 morgen!
ik duim voor jullie! als jullie ook voor mij duimen voor volgende week woensdag! spannend allemaal he?!
Ja ja, het hartje klopte. Oh het was zo mooi om te zien. En ons kindje was ook erg bewegelijk. Voetjes en handjes omhoog. Prachtig om te zien. Ben zo blij. Oh ja ons kindje is nu 2,56 cm lang. Volgens de echo ben ik 9 weken en 2 dagen zwanger, dus 4 dagen verschil. Waar kan dat verschil eigenlijk aan liggen? In ieder geval ik ga zeker ook voor jullie duimen Napje en Mootjen en ik hoop ook dat jullie zo kunnen genieten van jullie kindje net als ik. Het is echt wonderbaarlijk om te zien. We tellen de dagen af tot jullie aan de beurt zijn. Groetjes.
Ik heb vandaag ook mijn eerste echo om 18:00 vanavond, en ik ben zo zenuwachtig, klopt het hartje wel ect..ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Hoi Starry, veel succes vanavond. Ik duim voor je, voor een kloppend hart en dat alles er mooi en goed uitziet. Laat je weten hoe het is gegaan?
Heey Loncocacola het was helemaal super, kindje beweegde veel en we hebben het hartje gehoord en ik ben precies 2 weken verder dan ik zelf dacht, dus meteen m'n banner aangepast Liefs Starry
hoi hoi o wat klinkt dit allemaal fijn zeg! dat alles goed is! ik denk dat ik zou gaan janken als ik het hartje hoor/ zie kloppen, hadden jullie dat ook? lijkt me zo'n opluchting! geniet er maar lekker van!
Hoi Starry, ja super he dat je je kindje kon zien bewegen enzo. Ik vond het ook echt geweldig. Maar bij mij hebben ze niet het hartje laten horen, vond ik wel jammer. Gelukkig zagen we een duidelijk knipperlichtje. Ik denk dat ik het hartje pas kan horen als ik 13 weken ben, dan heb ik pas weer een afspraak bij de verloskundige. En wat mooi toch dat je 2 weken verder bent dan je dacht. Dan ben je al bijna bij die grens van 12 weken. Dat is helemaal mooi meegenomen. Geniet er lekker van meid.
En Napje, als het goed is zou je vandaag je eerste echo krijgen. Hoe is het gegaan? Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Groetjes.
Voor mij nog 1 dagje wachten........... aaaa zo spannend! kan bijna nergens anders meer aan denken. na 6 weken wachten krijgen we dan eindelijk ons hummeltje te zien En idd Napje hoe was je echo? ben ook wel erg nieuwsgierig!
o wat is mijn hummeltje knap zeg! en zo mooi! alles zit er aan, heb de beentje, armpjes, navelstreng (die ook klopte), dooierzakje nou kortom alles gezien! zo mooi zeg! ook het hartje natuurlijk, zo wat gaat dat snel zeg! echt heel mooi. ben wel wat korter zwanger, nml 9 weken en 3 dagen ben nu 14 dec. uitgerekend!
Wat leuk he Mootjen om je hummeltje te kunnen zien. Geweldig gewoon. Ik ga denk ik rond de 16 a 17 weken een pretecho laten maken. Kan niet wachten om mijn hummeltje weer te zien. Ja bij mij was er ook een paar dagen verschil in de duur van de zwangerschap. Bleek ook een aantal dagen korter zwanger te zijn. Zolang alles goed zit, ben ik al blij. Geniet er maar lekker van en je zult nog vaak de echo foto erbij gaan pakken om te kijken. Hahaha dat doe ik namelijk wel.
Hoi hoi! Ik heb vandaag (met 10 weken) de eerste echo gehad! Ik was zo ontzettend opgelucht toen ik het hartje duidelijk zag kloppen en de beentjes en armpjes zag bewegen! Nu realiseer je je pas dat er echt een mensje in je groeit! Groetjes, Leonie