maar goed dat je gebeld hebt Esthertje! Veel beterschap voor Youri! hoop dat ie snel opknapt. Hou je ons op de hoogte? Liefs Mamzie
Dank jullie voor alle reacties! Hij heeft gelukkig lekker geslapen, en het lijkt allemaal wel iets te helpen, hij piept gelukkig niet meer zo heel erg! Nathalie, had jij ook iets tegen pseudokroep gekregen, wij hebben dexamethason gehad en dan een eenmalige shot!
Oke, mss iets anders omdat het bij ons een eenmalige shot was en de arts ook twijfelde of dat het was! maar ik vroeg het omdat er zo een rare bijsluiter bij zat en het word voor erg veel gebruikt! Vandaar dat ik het aan je vroeg
Ja heb net ook even vluchtig die bijsluiter gelezen op internet. Word inderdaad voor heel veel dingen gebruikt.
Maar nou heb ik nog 1 vraagje aan je, na hoeveel dagen begon jij verbetering te zien? Sorry voor alle vragen hoor, maar ben blij dat ik iemand heb die mij het een en ander kan vertellen!
Oke dank je Maar jeetje wat lang, 10 dagen Nou ik hoop toch binnen enkele dagen wat verbetering te zien!
Moet er wel bij zeggen dat Justin naast de pseudokroep ook Astma kreeg,dat zorgde ervoor dat hij het extra benauwd had. Hij was echt behoorlijk ziek en uitgeput Is ook goed te zien op deze foto Gelukkig gaat het nu echt een stuk beter met hem
Jeetje meid ik schrik van je foto, nou ik kan je vertellen, Youri ziet er lang niet zo uit hoor, die is gewoon vrolijk aan het spelen en rennen! Poeh hee, ik kan nu wel snappen dat het 10 dagen geduurd heeft bij jullie!
Nou weer de hele avond in het ziekenhuis gezeten, tot kinderartsen aan toe! Wat blijkt hij heeft het RS/Virus ! dus er is nu gelukkig meer duidelijkheid waarom de ventolin niet aansloeg!
Ja hij mocht gelukkig mee naar huis, op dat kortademige na, geeft hij verder helemaal geen zieke indruk, en de koorts is ook weg na vandaag dus het is gewoon uitzieken en we mogen ook stoppen met de ventolin. Hoe is het met jouw mannetje, alweer helemaal opgeknapt?
Gelukkig dat Youri gewoon lekker thuis is. Hoop dat hij snel opknapt! Met Justin gaat het gelukkig steeds beter