halllo dames Ik zit in dubio Ik heb een heel erg leuk tafeltje gezien op Marktplaats Nu kan ze hem komen brengen alleen (nu komt het...) vanavond is mn man thuis en ik weet dat hij het niet goed vind. dat ik dat tafeltje koop. Nu zit ik te denken om hem bij mn moeder te laten brengen zodat zij hem morgen naar mij toe kan brengen zodat als mn man terug komt hij er al staat en dus niet meer terug kan. Zou ik het nou wel bij mn moeder laten bezorgen of het gewoon maar niet doen... Ik ben helaas zo een dat wat er in dr kop zit moet gebeuren..
Uhh ik zou het niet zomaar kopen en je man voor het blok zetten. Waarom wil hij niet dat je dat tafeltje koopt?
Zou ik dus niet doen, waarom zou je niet overleggen met je man... Vind dit altijd van die stomme actie's sorry!
omdat hij vind dat ik een gat in mn hand heb wat ook zeker waar is Ik weet dat als ik het met hem overleg hij 100% zeker nee zal zeggen
Zelf zou ik zo iets nooit doen, Maar als jij je er goed bij voelt en misschien er wel een ruzie voor over hebt waarom niet
hier ook niks zonder overleg, hoe leuk of mooi ik ook iets vind. zo was ik laatst op een kleindieren show, maar vantevoren strengt verteld ik mocht geen kippen of konijnen kopen hihihihi
hmm hij zal toch dat tafeltje te zien krijgen neem ik aan??? mijn vriend vind soms ook dingen onnodig als ik ze koop... maar ik werk toch zeker ook voor mn geld??
Ik zou het ook niet doen. Als je het stiekem doet komt ie er ooit ook achter, hoe zal ie dan wel niet reageren? Dan heb je niet alleen een man die vindt dat jij een gat in je hand hebt, maar ook een man die denkt dat jij niet te vertrouwen bent. Overleggen dus, en dan afhankelijk daarvan wel of niet doen.
Ik zou het zelf ook niet doen hoor, zou gewoon overleggen, want misschien is het tafeltje wel overbodig? Of straks vind je man het tafeltje niet mooi? Nee ik zou dat risico niet nemen hoor...
Ik zou nooit dingen achter de rug van mijn man om doen, vind dat een beetje kinderachtig ook. Ik zou zeggen: Overleg met hem, geef aan waarom je dat tafeltje graag wilt hebben en als hij het absoluut niet wil, dan zou ik me daar bij neerleggen.
Uhm ok??? Sorry, maar ik vind dit altijd van die vage acties!! Wat voor relatie heb je dan, als je dit soort kleine dingen niet eens met elkaar bespreekt?? Je zegt zelf al dat je een gat in je hand hebt.....nou dan overleg je het en vindt hij het niet zo'n goed idee, dan kan je altijd nog kijken of hij over te halen is, zo niet dan pech!!! Maar ik vind dit toch zo'n achterbakse actie!!!!
Oei, ik vind dit wel een beetje kinderachtig. Wij overleggen over wat we kopen qua meubels, kleine dingen koop ik wel maar dat gaat mijn man me echt niet verbieden ook niet als hij het onzinaankopen vindt (en vice versa). Je post ook dat "wat er in de kop zit moet gebeuren", alsof je er niets aan kunt doen, maar je post hier toch ook wat je zal doen? Dus je kunt het gerust nog tegenhouden. Ik zou het niet doen!
tja..meis..hoe jammer het dan ook is, ik zou het tafeltje mooi laten staan ....ik zou daar geen ruzie voor over hebben hoor.
Nou ik vind dus dat ik het ook niet kan maken dat zowiezo maar hij is zoo leuk Ga toch gewoon overleggen en anders hebben we inderdaad gewoon pech
hahaha denk dat velen van jullie niet zullen snappen wat er nou zo leuk aan is Zal vanavond man lief eens lief aankijken en wie weet Marktplaats.nl > Oud ...echt brocantje ...tafeltje. - Antiek en Kunst - Antiek | Meubels | Tafels
zoiets zou ik dus niet doen! En al helemaal niet zoveel geld aan uitgeven voor iets wat nog opgeknapt moet. kan je net zo goed nieuw in de winkel halen