Onderzoeken laten doen of nog 1 keer proberen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MH1113, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Onze eerste zwangerschap ging goed en hebben nu een zoon van 3,5.
    Sinds 1,5 jaar proberen we een 2de kindje te krijgen maar tot nu toe helaas nog niet gelukt, in heb mijn 3de miskraam afgelopen september gehad en weet nu dus niet hoe we verder moeten..

Ben gisteren weer ongesteld geworden en willen deze maand er weer voor gaan, de vk en gyn hadden het over onderzoeken maar zeggen er ook bij dat bij 80% van de stellen die onderzoeken laten doen er niks uit gaat komen en omdat de eerste zwangerschap goed is gegaan hebben we bewezen dat we wel een kind kunnen krijgen samen.

Maar bij de laatste afspraak in het zkh hebben ze het er niet meer overgehad, dus vraag ik me af of het nu noodzakelijk is dat we het uit laten zoeken of gewoon proberen en hopen dat die 3 x gewoon hele dikke pech was..

Ik zie zelf door alle echo's en afspraken de laatste tijd er heel erg tegenop om ook nog zkh in en uit te moeten voor onderzoeken..

Iemand met positieve verhalen van meerdere miskramen en die uiteindelijk ook gewoon nog bevallen zijn van een gezond kind nadat niks uit de onderzoeken is gekomen?

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ja niet bij mezelf maar in de groep zwanger worden na een miskraam zijn ook meiden met postieve verhalen! En ook mijn tante heet 3 miskramen en daarna een gezonde dochter gekregen!

Deel Deze Pagina