En mama voelt zich emotioneel. Tis de laatste baby... Nog een paar dagen...de 17e is hij jarig. Weg babytijd, voor altijd. Nooit meer babymelk, nooit meer een dikke buik, nooit meer een kleintje net in je armen houden..... Ahhhh ik moet er echt ff aan wennen hoor....weg de babytijd... Hij word alweer 1 jaar. De tijd vliegt, zeker als ik kijk dat zijn grote zus alweer in groep 2 zit. Ik moet alles nog regelen. Uitnodigingen net pas gemaakt......ik schaam me, maar ergens wil ik niets regelen, wil ik gewoon net doen of hij nooit 1 jaar word, datie altijd mijn baby blijft Wake up mommy.........hij word echt dreumes!! Uitnodigingen maar versturen dan vandaag. Taart maken volgende week, van blue's clues, daar is ie gek op! Slingers en ballonnen tevoorschijn halen en niet vergeten zijn cadeau in te pakken dat al een paar weken op zolder staat te wachten omdat mama niet kon wachten met kopen.... Op dit moment kijkt ie me aan met een grote grijns op zijn gezicht, zo van: geeft niet mama, hoe ouder ik word, hoe leuker ik word. En zo is het......groei maar jongen, word maar mama's grote vent! Ben ik de enige die zo over emotioneel is dat haar kind 1 jaar word??
ik vond het ook een hele bijzondere dag... wilde mijn babietje ook graag nog even klein houden, maar ja kleintjes worden groot. ik hoop ooit nog eens in de babytijd te mogen zitten, en dat ben ik zo lang mogelijk aan het uitstellen gek he. ik wil daar allemaal nog een keer van gaan genieten en als we nu al voor een tweede gaan dan kan dat niet meer.... kan het me wel voorstellen dat het nog moeilijker is als je al weet dat het de laatste is... geniet van je mannetje en zijn verjaardag want het is wel een hele speciale dag en we hebben er hier ook wel super van genoten!
Dank je wel! Snap dat je het uitstelt hoor. Mijn 2e kwam pas toen de 1e ruim 4,5 jaar was..... Maar goed. Ik ga mijn best doen om me eroverheen te zetten...al jank ik bij alles wat als laatste is de laatste tijd hoor. Gister zijn laatste flesje babymelk (daarna halfvolle melk) en dat was ook brullen..
Nee je bent zéker niet de enige! Charlotte wordt morgen 1 en dat hebben we afgelopen zondag gevierd dus ben er al een beetje aan gewend. Maar ik heb wél vorige week elke dag wel even gehuild omdat ik het zo erg vond.... Vónd ja, want misschien komt er hier nog wel een kleintje bij ooit, en wat is ze vreselijk leuk nu ze groter wordt. Het wordt gewoon steeds leuker, ook al mis ik dat kleine ukkie, zo totaal afhankelijk, dat lekker tutten op de bank, slapen op je buik voor de tv... Dág baby, wélkom dreumesje! Ook hebben we mijn man en ik vrijdagavond even samen naar het hele jaar baby-fimpjes gekeken, ook heel wat afgejankt! En wat is het dan leuk om te horen dat die eerste kreetjes van toen, net hetzelfde klinken als haar stemmetje dat nu papa zegt. ZO MOOI!!! Sterkte meid met je emoties maar ook van harte met je stoere, grote zoon!!!
Gefeliciteerd nog zeg!! Ik heb pas ook filmpjes teruggekeken en moest ook brullen.....en mijn vriend zat maar; "ahhhhhh wat was ie klein he ahhhhh"
Kan het niet helemaal droog houden als ik dit lees. Mijn kleine vent wordt 14 feb 1 jaar....... Fijne dag!
Haha wacht maar Pioen....wacht maar... Kimsp, alvast een hele fijne verjaardag en niet teveel huilen hoor.....ik ga ook mijn best doen
Nee, ik moet alweer janken om jouw stukje...hahaha Hoezo emotioneel? Ik heb het hier net achter de rug... mama moest heeeeel hard huilen toen de visite ging zingen voor ons kleine ventje. Dat was voor mij echt de afsluiter van de babytijd. Maar gek genoeg ben ik ook weer blij dat dat eerste jaar voorbij is. Ik vind het moeder zijn nu zóveel leuker dan in het begin...
Mijn zoontje word binnenkort ook 1, maar ik ben er niet zo emo onder eigenlijk. Vind het heel erg leuk juist! Uitnodigingen zijn de deur al uit en de taart bestellen we deze week. Maar wij willen nog meer kinderen als dat ons is gegund, dus bij een hopelijk volgende komt de babytijd weer terug en is dit dus nog geen definitief afscheid
Ik vind het nu ook leuker worden hoor, maar toch....zo'n KLEIN klein mini mensje dat ligt te slapen op je buik....heerlijk....dat wil die nu niet meer, alleen als ie heel ziek is....
Onze dame wordt 18 februari 1 jaar. Ik zie er nu al tegen aan en verheug me er ook op. 1 jaar, dan ben je geen baby meer. En alles van de bevalling komt weer terug in mijn slaap. Heftig geweest, vandaar de dromen. Ik ben benieuwd hoe de dag verloopt.
Ik had het ook hoor bij 1 jaar. en ook bij heel veel andere tijden. Een paar weken geleden had ik het toen hij 1,5jaar werd. Heel stom. Ook erg emotioneel. Toen wa shet echt geen baby meer. Heb hem toen zelfs nog een fles gegeven haha hoe raar kan je in elkaar zitten