zwanger door ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rollebolle, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Door een dicht overlijden, is het ons deze maand nog bijna niet gelukt om te klussen. Mijn eisprong komt eraan dus gaan we door middel van ovulatietesten proberen om alsnog deze maand een poging te doen.
    Zijn er mensen die ondanks weinig vrijen/ovulatietesten zwanger werden? Kwestie van een beetje moed te putten uit vehralen:)
    groetjes

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja hoor wij, na 1 ovutest te hebben gedaan die positief was, was ik daarna zwanger.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar Zwanger worden.

Lotte

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier ook succes! Normaal gesproken vrijen we best regelmatig. Maar in december hadden we in de week van mijn eisprong elke dag ruzie, niet goed voor je libido :). Toen de ovutest positief was, hadden we alle ruzie even opzij gezet en lief gedaan tegen elkaar :p, met goed resultaat :D.

5. nicole8

nicole8 Nieuw lid

6 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Rollebolle,

Wij hebben bij onze eerste heel lang zonder ovulatietest geklust.
    Telkens zonder resultaat. Omdat mijn cyclus onregelmatig is (28-41 dagen) is het ook niet altijd even makkelijk om te klussen omdat het op een gegeven moment een 'verplichting' wordt.
    Zodoende hebben we het met testen geprobeerd en was het gelijk raak! Nu willen we met de tweede beginnen en ik heb de testen nu maar meteen besteld.
    Als je ook wilt gaan testen dan kijk eens op babyboomshop.nl hier krijg je een gratis starterspakket.
    Dit is zo goedkoop dat je het eigenlijk niet moet laten om zo je wens te bespoedigen.
    Hopelijk heb je wat aan deze info en helpt het je om sneller zwanger te worden. Iedereen zegt dat je het eerst 'gewoon' moet proberen maar we weten allemaal dat vanaf het moment je begint met klussen, elke maand uitstel te lang duurt...

Groetjes Nicole.

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb andere ovu testen gekocht wij zitten nu in ronde 7 dus zijn nog niet super lang bezig.
    ik ben er nu mee begonnen ik snap het helaas niet zo goed.
    ik heb vandaag een streepje iets lichter dan de test streep hoe lang duurt het dan voordat ik mijn ei heb en kan ik mijn ei ook al hebben gehad? Ik zit pas op dag 8 deze ronde ( 25 dagen)
    als ik deze maand niet zwanger word dan neem ik ze van de site hierboven.
    noem de naam en krijg een gratis pakket.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meid!

Hier deze maand ook echt actief met ovu testen bezig! ook mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 41 dgn ;).. ik had maandag een gevoel van; je moet nu je ovu testen gebruiken. Dat heb ik gedaan en ben ik super blij om! had namelijk afgelopen donderdag 2 dikke strepen erop staan! dus Baby making time ;) vrijdag was de ene streep veeel lichter. k zou zeggen bewaar ze, plak ze in een boekje, de datum erbij dan kan je het presies aflezen!

en volgens mij is een 2e streep inderdaad klussen!! :)

Liefs xx

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

honeyy ik zou zeggen nod 14 dagen na 4 maart dus 18 maart. ik zou mij daarop richten. ik ben nu even 4 uur mijn plas aan het inhouden en dan weer een ovu test doen om te kijken of het donkerder of lichter wordt. hopen donkerder want man lief had gister geen zin. voelde zich niet lekker

9. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant

Deel Deze Pagina