Hoi meiden! vandaag is mijn NOD, en aangezien er nog geen spoortje van mijn menstruatie te bekennen is (terwijl ik er de klok zowat op gelijk kan zetten) heb ik vandaag 2 testjes gedaan. Beiden van de kruidvat. De eerste early kruidvat test was negatief Kort daarna heb ik (met dezelfde urine) een test gedaan met de 2v5 test. Daar kwam overigens wél een licht streepje. Is dit mogelijk, of word ik keihard voor de gek gehouden? (op de foto vind ik het een redelijk 'tuurstreepje' in het echt was die wel een stukje duidelijker) Ik weet nu dus niet of ik enthousiast kan gaan doen als vriendlief thuis komt vanavond. Wie kan mij wat opheldering geven?
De early schijnt niet betrouwbaar te zijn.. Dit ziet er toch aardig positief uit. Is het streepje roze? en binnen de afleestijd verschenen?
het streepje was lichtroze en binnen de 5 minuten die de verpakking aangaf. Vind het toch gek dat die early minder betrouwbaar blijkt te zijn, zou je nite verwachten!
Is wel betrouwbaar. De early die bekend staat als onbetrouwbaar is van predictor. Zou morgenochtend nog eens een kv doen. Sucses!
Ik begin langzamerhand toch ook te geloven dat ik misschien toch zwanger ben inderdaad Wel lichte rugpijn vandaag, maarja.. nog steeds geen menstruatie. Zal er vrijdag nog een testje tegenaan gooien! (als ik dan nog niet ingesteld ben geworden) Bedankt in ieder geval!
Gefeliciteerd! De Kruidvat Early is toch die met dat rottige plusje of niet? Vind ik ondingen. Zou dus op de Kruidvat 2 voor 5 euro vertrouwen. En anders nog een CB Digitaal met wekenindicator doen.