haha is hier ook vaak gebeurd, gebeurd nog wel es ( maar dan een btj express ) je kan wel even in de gaten houden of je geen tekorten op loopt zoals bijv je ijzer ik drink nu elke dag floradix en helpt als een trein, heb al mn energie terug....nu blijf ik ook automatisch wakker, eerst viel ik soms al om bij de eerste slok..
Nee hoor. Die hebben een goede matras en een klein hoofdkussen dt precies steunt waar het steunen moet
Herkenbaar! Ook dat wakkker schrikken en denken dat je kind nog bij je ligt en dat het dan helemaal niet zo is, haha. Ik heb ook wel eens onder mijn bed gekeken oma ik er echt van overtuigd was dat hij er uit gerold moest zijn! Ik ben niet voor samen slapen. Ons bed is er echt niet geschikt voor, om te beginnen. (Erg heug, gleuf in het midden, spijlen bij het hoofdeind waar prima een baby-hoofdje tussen past, dekbed, hoofdkussens, man die er vast slaapt.) Mijn doel was dus ook altijd om ervoor te zorgen dat zoon na een voeding veilig terugkeerde naar zijn eigen bedje. Ik heb een iPad gekocht. Ben er nu nog verslingerd aan. (Ik lig er nu ook weer mee op bed te zp-en.) Die hield me wel wakker tijdens de voedingen. Uiteraard is een voeding dan wel echt een onderbreking van je nachtrust en dus vermoeiender dan wanneer je verder kan dommelen. Dus toen ik weer ging werken hebben mijn man en ik afgesproken dat in de nachten dat hij de andere dag vrij was, dat hij dan "haal en breng-service" verzorgde. Dan was hij er verantwoordelijk voor om zoon te brengen (im gaf alleen half slapend aan an welke kant hij moest liggen. En draaide me halverwege een keer om. Mijn borsten zijn niet zo groot, dus 'de bovenste borst' geven was voor mijn tepels absoluut niet prettig.) Mijn man zorgde dat onze zoon ook weer terug kwam te liggen in zijn eigen bed. Dus daar hoefde ik niet voor wakker te blijven... En dan kon mijn man ook mooi eens merken dat die stiekemerd altijd als hij al lang en breed klaar was met drinken, gauw weer ging sabbelen zodra hij merkte dat je hem wilde afkoppelen, haha.
haha zo heb ik het ook wel es gedaan, maar gaf dan eerst die "moeilijke"borst maar ik doe ook wel zo zo...eerst 1 kant...en baby laten liggen btj opschuiven en zelf over hem heen aan zn andere kant liggen haha ik ben eigenlijk nooit bang voor mn dekbed, ik lig zo laag, dan het dekbed bij hem alleen over zn beentjes ligt.. ik zou dan de deken over mn hoofd moeten trekken, dan nog zou het bij hem op zn borst zijn...maar dat doe ik nooit dus dat scheelt hihi
Ik geef ook beide borsten op 1 zij, cup B dus geen hele grote cupmaat. Gaat prima, ik ga gewoon half op mijn buik liggen. Verder slaapt mijn dochter eigenlijk iedere nacht wel een paar uur naast me, gaat echt prima!
Ach, als je kindje wat ouder wordt, gaat het ook makkelijker idd. Dan lig je niet meer zo stokstijf als je deed toen je baby nog maar enkele weekjes oud was. En als het ff meezit is je lichaam dan ook niet meer zo gammel van de zwangerschap/bevalling.
Wacht maar tot ze wat ouder worden en veel gaan bewegen en draaien Onze dreumes nam een keer het halve bed in beslag omdat ze overdwars ging liggen en maar draaien en doen. Ik ben toen maar in haar peuterbedje gaan liggen, haha
Hier even hoe ik slapend voeden doe: Ik ga op mijn zij liggen met mijn arm onder mijn kussen boven mijn hoofd en de ander boven de deken waarmee ik mijn zoontje ook omarm. Hij ligt hierdoor veilig boven de deken en door mijn arm boven de deken kan deze niet verder omhoog. Ook trek ik mijn knieen op tot ze mijn zoontjes voeten raken waardoor hij niet verder naar beneden kan zakken. Ook heb ik het voedingskussen deels tussen mijn benen en de langste kant aan de kant van mijn vriend, tussen hem en de baby in waardoor hij niet bovenop hem kan gaan liggen en ik ga sowieso niet bovenop de baby liggen omdat ik het voedingskussen tussen mijn benen heb. Snap je het nog?