Ik verbaas me hier zooooo over!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biny, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En nee dit is niet persoonlijk tegen iemand :D

Maar als ik hier dingen lees over wat je kindje aandoen met slapen krijg ik zowt een hitte beroerte...

In rompers met langemouwen of pyjama's nog conpleet in slaapzak, laken en soms nog een deken ofzo!:$
    Ik vraag me echt af hoe dt kan? Haha

Mijn zoontje slaapt alleen in zn romper zonder deketje overdag en als ik savonds naar bed ga ga ik nOg even voelen en kijken naar de temp en aan de hand daarvan wel of geen lakentje erover..

Het is nu minimaal 23 graden op zn kamer met deze dagen.

Ben ik nou echt zooo vreemd of valt dt wel mee?:p

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Nee hoor, je bent niet vreemd :p

Mijn zoon krijgt ook niet veel meer aan als een romper. Liever te koud gekleed als te warm!

3. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreemd? Nee, maar elk kind is anders!
    Mijn zoon blijft niet op zn plek liggen in bed, dus ligt daardoor niet onder een laken of deken. Hij moet in een slaapzak, anders ligt hij met zn beentjes tussen de spijlen. Behalve afgelopen nacht werd hij tot voor kort gewoon s'nachts wakker van de kou! Dus hij ligt s'nacht in pyama in nu een nieuwe zomerslaapzak. Als ik bij hem de temperatuur check voelt zijn nekje gewoon aangenaam. Ik heb, ondanks het weer, gewoon een koukleumpje!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier overdag ook alleen in een romper, 's nachts romper + dunne slaapzak. Overdag is het binnen 25 graden nu, 's nachts 23 oid.

5. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is denk ik heel erg verschillend voor elk kind. Sommige kindjes hebben het snel heel erg warm, anderen minder. Ik heb ook een man naast mij liggen die met dit weer gewoon echt straks onder het dekbed ligt hoor. Geen straaltje zweet terwijl ik lig te puffen en steunen naast hem met zo min mogelijk aan en al helemaal geen deken.
    Ons zoontje slaapt in zijn rompertje met een slaapzakje (zo dun als een lakentje) en een dekentje om. Hij was gewend aan inbakeren dus hij is bij het slapen nog steeds dat geborgene nodig dus daarom gaat zijn dekentje strak om hem heen.

Hij voelt dan wel warm als ik hem eruit haal, maar het maakt bij hem geen verschil of hij dan onder of boven de deken ligt.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ieder kindje is weer anders. M was en is kouwelijk dus die sliep ook met dit weer nog met een romper lange mouwen in een zomerslaapzak. Nu alleen een hemd of shirt en vaak zonder deken gewoeld. T ligt nu alleen met tshirt en luier, maar wil vaak ook zn slaapzak aan. S met romper zonder mouwen, maar wel in de bakerzak.

Dus vooral goed kijken naar en voelen aan je kindje!

7. adi

adi Niet meer actief

Ieder mens is anders inderdaad..

Ik verbaas me erover dat er mensen zijn die denken te weten of iemand anders het koud of warm moet hebben.

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, hier had ze alleen een luier aan en een pyjama met korte mouw en korte broek. En dan een hoeslaken over (tussen papa en mama in). Onze dochter heeft 't snel warm, en gaat dan veel dromen (en dus vaak wakker/huilen 's nachts).

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    krijg een beetje het idee dat dat over mijn topic gaat:)
    maar dan heb je niet goed gelezen.....btw mijn oudste ligt nu op bed....met alleen een romper.
    dus romper pyama en dekentje of laken ,vind ik ook erg veel ja

10. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier alleen een rompertje met kortemouwen. Mijn meisje slaapt altijd zonder deken en lakentje. Maar als het kouder is heeft ze een slaapzak en pyjama aan. Toen wij nog een dekentje en lakentje gebruikten kroop ze er gelijk onder vandaan en ging gewoon bovenop de deken liggen, dus vandaar dat we die er maar uit hebben gehaald.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Oow nee hoor helemaal niet!

Maar de laatste tijd komen er weer veel topics voorbij wat een kindje aan te doen en dan zit ik soms wel eens te lezen en dan denk ik poe! Zoveel! Haha

Dus heeft niks met iemand specifiek te maken hoor :)

Ik ben echt een koukleum eerste klas haha daarom verbaas ik me er dus over want zelfs ik heb t warm snachts :p

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Juist ja :(

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dan wil je denk ik niet weten hoe ik er de afgelopen nachten bij lag ;)

Laken, dun sprei, wollen deken en later nog het zomerdekbed over mijn benen getrokken haha :D Echt niet normaal.. Maar had t gewoon koud. En zonnetje had toch echt de hele dag staan branden op onze kamer.
    Kids daarentegen in hemd+onderbroek en laken en de ander romper en tshirtje. Man zonder deken of iets, zo zie je maar hoe het verschilt haha.

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En ik snap dt iedereen anders is hoor :) vind t me alleen zo moeilijk voor te stellen dat iemand t kod heeft met dit weer

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ abri
    Omg! Haha onvoorstelbaar :p

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Idioot hè?! Schuif t maar op mijn zw hormonen ;) :D

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Tja... Dat verschilt ook wel een beetje per persoon he ;) Zo lig ik met dit weer onder een aardig dik dekbed, met een pyama broek en topje aan. Vriend ligt bovenop het dekbed, poedelnaakt :)

En zo zal het ook voor de kleintjes verschillen. Hier krijgt ze een mouwloos rompertje aan, pyama en een dunne slaapzak. Ze voelt lekker aan, niet te warm. Een week terug had ze haar dikke slaapzak nog aan!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha rara dingen zijn dat :p ik zat in dec. Kerstkaarten te schrijven met balkon deur open:$
    Had t zoooo warm, moet er nu niet meer aan denken :p

19. zoonlief alleen een romper. slaapt zonder laken of deken. kruipt zo lang omhoog dat ie helemaal zonder laken ligt.

dochter met shortama (zonder hemdje eronder) maar wil wel helemaal onder haar dekentje liggen. zweet dan in haar slaap en dan trek ik de deken naar omlaag

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het hangt ervanaf hoe koud je huis snachts word denk ik.
    Hierbinnen was het vanacht 22 graden ofzo, verschrikkelijk!
    Mijn dochter sliep dus in alleen haar luier en die had ze nog uitgedaan ook. :p

Deel Deze Pagina