Mijn zoontje van ruim 21 maanden heeft de afgelopen 3 weken wel 5 poepluiers op een dag! Van heel dun tot brei. 1x per dag moet ik hem zeker een extra keer een schone romper geven omdat hij is doorgelekt. Het stinkt enorm. Verder heeft hij nergens last van. Slaapt, eet en drinkt normaal. Geen koorts of verhoging. Hij krijgt momenteel wel al z'n snijtanden en z'n laatste kiezen. Maar bij vorige tanden en kiezen ging bij zulke poep ook z'n billen kapot. Dat is nu niet het geval dus de poep is niet zo branderig. Wat denken jullie? Naar de ha? Aankijken? Kan het door de tanden komen? Hij drukt ook af en toe op z'n wang/oor. Tandenpijn of oorpijn? Hij heeft 2 maanden geleden 2x oorontsteking gehad en daar ab voor gekregen, maar toen had hij ook hoge koorts.
Bij ons is 3 normaal Sja, als ie verder nergens last van heeft?? Is niet gek hoor bij het doorkomen van tanden! Succes met de poepkleertjes!
Haha dank je wel! Nog maar even aankijken dus? Maar het is echt nooit normale poep en altijd diarree kleur. Sorry voor de vieze details
Ik denk dat het de tanden zijn toch... Ruikt het ook zurig? Die snijtanden en kiezen zijn echt drama... Heeft hij ook rode wangen? Oorontsteking/buikgriepje zou ook prima kunnen hoor. Lijkt hij pijn in zijn buik te hebben? In ieder geval goed de billetjes in blijven smeren en desnoods even laten weken in een badje met het een of ander. Succes!
Nou niet echt zurig zoals bij de andere tanden en kiezen... Vind het echt lastig in te schatten of het door de tanden komt. Ook geen rode wangen of verhoging...
Ik zou even de HA bellen, misschien kan de assistent je verder helpen en anders voor de zekerheid even langs gaan. Misschien is het wel een combi van tandjes en een virus?
Misschien ga ik dat maar doen ja! Nu vanmorgen al 3 hele vieze luiers. En 3,5 week non stop zoveel vind ik ook wat veel voor tanden. Kan ze wel even om advies vragen door de telefoon.
Nou ha gebeld, toch even langs komen. Oren gekeken en zijn goed. Wel ontlasting laten controleren op parasieten. Ze vond 3,5 week wel erg lang...
http://www.ikazia.nl/sites/default/f...terdiarree.pdf Lees bovenstaande link ook eens goed door is mijn tip Daarnaast kan een HA om raad vragen nooit geen kwaad.
Sorry... mijn fout... Zo dan: http://www.ikazia.nl/sites/default/files/Voedingsadvies%20bij%20peuterdiarree.pdf
Nou ff update... In ontlasting niks gevonden. Blijft veel dunne poep houden. Ongeveer 6 luiers per dag. Dokter denkt dat t vanzelf weer over gaat. Het is nu al 5 weken zo. Iemand nog tips? Hij eet gevarieerd en drinkt volle melk, water en roosvicee. Zou ik probiotica proberen? Of maakt dat ontlasting nog dunner? Het is best vervelend. Moet echt snel verschonen anders moet ik hem weer verkleden. Zit je net in de auto en dan is het weer zover!
Hier vaak ook minimaal 3 poepluiers op een dag.. Maar dat is altijd zo geweest. Met haar hoektanden heeft ze echt weken meer poepluiers gehad. Misschien dat je banaan kunt proberen? Als ze dat hier eet dan poept ze gewoon niet hihihi. Sterkte!
Ja, hier komen ook de hoektanden door! Heeft er misschien wel iets mee te maken, maar het is niet van die branderige zure poep maar echt brei... Geef ook banaan idd maar of t helpt??! Iemand ervaring met probiotica in zo'n geval?