Ik verbaas me hier zooooo over!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biny, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Wij slapen in het souterain en daar is het heerlijk koel. Bij elke traptrede naar beneden, daalt de temperatuur met graden tegelijk. Heerlijk!! Maar ook heel koud. Mijn dochter slaapt daarom onder de katoenen deken in een slaapzak met een lange mouwromper. Als ik niet in het souterain zou slapen zou ze misschien alleen haar romper aan hebben. Ze heeft de hele dag alleen maar een korte mouwromper aan.

2. adi

adi Niet meer actief

Dat is idd ook verschillend per persoon. Ik vind 22 graden persoonlijk helemaal niet zo enorm heet.
    Bij ons in huis is het nooit kouder dan 21 graden, ook niet als het buiten -12 is. En boven is het dan ong 20 graden (zonder verwarming aan). En dan ligt de hele handel hier in pyjama en onder een dikke dekbed.

Nu liggen de kinderen in een luier+korte romper+shortama onder een laken.
    Manlief en ik slapen nog steeds onder een dekbed, ik kan echt niet zonder slapen.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ieder kindje is anders, het is makkelijk gezegd als je een kindje hebt dat het nooit koud heeft, maar als je kinderen hebt die weleens elk uur wakker worden van de kou dan piep je wel anders ;)

Mijn oudste slaapt in een thsirt/kort broekje met een lakentje, ik ga 's avonds voordat ik ga slapen kijken en als ze koel aanvoelt leg ik het dekbed eroverheen. Mijn jongste slaapt in een romper korte mouwen en een pyamabroekje onder een lakentje en die krijgt na de late voeding een deken erbij.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Elk kind is idd anders maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
    Mijn vorige buurvrouw kleedde haar kinderen ook zo ongelofelijk dik.
    En het zielige was dat die kinderen dus steeds aan het zweten waren. Maar ze was zo bang dat ze koud werden, want in haar ogen moeten kleine kinderen 'lekker warm' ingestopt worden. Heel fijn als het boven 25 graden is:D
    We woonden in het zelfde soort huis en als mijn kinderen in een dun rompertje en lakentje lagen te slapen (of bloot met een lakentje) dan had zij ze een pyama en slaapzak aangetrokken.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ maja aahhw arme kinderen van je buurvrouw! :p

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Die van ons slapen met dit weer ook alleen in een rompertje, onze oudste zelfs een romper met spagettibandjes :)

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier ook een warmbloedig kind hihi. Op dit moment romper overdag en s'nachts nog een zomerslaapzakje want het laken schopt hij weg. Met dit rare weer is het maar moeilijk om je kindje te kleden vind ik.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier slapen ze in een kort pyjama broekje en een shirtje..ze hebben wel een dekentje maar goed die trappen ze in de nacht van zich af

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Afgelopen nacht sliep mijn zoontje alleen in een pamper, met een lakentje over hem heen.. want volgensmij was het wel tussen de 25 en 30 graden op zijn kamertje.

Nu slaapt hij in een romper met een lakentje over..

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hier overdag alleen rompertje 's avonds met pyama, hij ligt niet stil, en slaapt licht dus kan later op de avond geen lakentje over hem heen leggen want dan is hij zo wakker

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier was het net 27gr op haar kamertje (zo warm is het nog nooit geweest daar)....pffff, krijg het al heet als ik er aan denk. Ze ligt nu in haar pamper en zomerslaapzak, meer niet...
    Kan nu ook nog geen raam open zetten (want rolluik) of deur open (want nog licht) en dan gaat ze niet slapen!
    Als ik straks naar bed ga zet ik haar deur wel open, kan het wat meer luchten.
    Buiten is de ergste benauwdheid gelukkig weg na ongeveer 5 min regen!

Zelf liggen we onder de dekbedhoes (zonder dekbed erin) en dan half erop/half eronder.

12. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier ligt ze nu in bed met alleen een pamper en een slaapzak. Dochter heeft het vrij snel ook warm.

13. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Mijn oudste lig in zijn ondergoed. Als het aan hem ligt doet hij gewoon zijn pyjama met lange mouw en lange broeken aan en zijn sokken. dat is toch echt te warm nu.

Mijn jongste heeft een romper met korte mouw aan en een slaapzaak. Die gaat echt niet zonder slaapzak slapen.

Ik zelf lig helemaal onder de deken ook al is het 35 graden. Ik moet een deken over me heen hebben anders kan ik niet slapen :)

14. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik moet iets over mezelf heen hebben en dus nu een dun laken , broek en spagettibandje top.
    Zoon daarintegen zweet heel snel (ook in de winter) en die ligt nu alleen in een short-ama ( heet dat zo haha) en vind zelfs zijn kussen en matrashoes nog te warm haha.
    Het is hier in huis wel 25 graden nog binnen.
    Heb een hoekwoning dus die zon schijnt heel de dag naar binnen.

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als ik mn dochter alleen in romper zou leggen, heb ik ze vanaf halverwege de nacht wakker vd kou, dekens en lakens blijft ze nl niet onder liggen. Ze heeft nu een pyjama met lange mouwen en lange pijpen aan en ligt verder zonder slaapzak of deken, maar wel heelmaal bedekt. Als ik naar bed ga, doe ik dr raam dicht, 't was net 25 graden boven maar anders word ze alsnog koud wakker. Zelf slaap ik ook nog in een shirt met lange mouwen en dan de deken alleen een stukje over mn rug/kont heen.

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn meisje ligt nu in een romper korte mouw te slapen in de box. Boven is het wel heel erg warm. Alles staat tegen elkaar open en hopelijk is het iets koeler als we naar bed gaan.

17. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Mijn zoontje slaapt in een rompertje met dunne katoenen slaapzak. Hier al een poosje geen dekentjes hoor, veel te warm en meneertje gaat zn hele bedje door!

Twee weken geleden was het 's nachts nog wel wat frisser, toen kreeg hij het bovenstuk van een dunne pyjama aan met romper zonder mouwen en slaapzak. Mijn zoontje heeft het ook heel snel warm!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel ligt in onderbroek + pyamatrui, lydia heeft nu voor het eerst geen pyama aan, wel romper korte mouw+zomerslaapzak. Lydia is een koukleum en daniel ligt het liefst op de koude grond :D

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ons manneke slaapt echt niet zonder slaapzak, dus romper en slaapzak

ons meis in dr ondergoed naar bed gegaan maar ze weigert zonder dr dekbed te slapen soms trapt ze hm half weg, maar helemaal zonder wordt krijsen

dus tja, zelf slaap ik met dit weer ook nog onder mn dons :)

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hier ook Tim met een romper en een dunne zomerslaapzak...hij wordt echt wakker zonder slaapzak en zo slaapt ie mooi door!

Deel Deze Pagina