allergieën peuter 3.5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door yasmine04, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wie heeft ervaring met een kindje met allergieën op deze leeftijd?
    Vanaf baby tijd al veel aan het kwakkelen met N veel kno klachten. Op 2 jarige leeftijd keel en neus amandel verwijderd en buisjes gekregen.
    Leek iets beter te gaan maar al snel weer op en af verkouden niezen benauwd en eczeem.
    Deze zomer was ik er klaar mee ze nieste nachten lang , kreeg rode dikke ogen gaf aan alleen maar moe te zijn zat totaal niet lekker in haar velletje en kreeg weer volop eczeem galbulten en andere rare pukkeltjes.

Bloedtest gehad en alle inhalatie allergenen waren positief
    Hond kat pollen huisstofmijt. .
    Of er verder nog dingen waren en de waardes weet ik nog niet heb voor morgen een afspraak staan.
    Nu vroeg ik mij af wat is het vervolg qua behandeling medicatie etc
    het is zo rot om je meisje zo te zien :(
    Ze is ook nog eens getint dus Door alle uitslag allemaal witte plekken die je vrij goed ziet op haar armen benen en buik :(

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
    Hebben ze niet iets van allergie hoezen voor over de matras en eventueel kussen?
    We hebben een vermoede dat uk net als ik een huisstofmijtallergie heeft. Hij heeft er nu alleen last van als hij ik in slaapt valt op de bank.

In zijn ledikant ligt een earosleep ding ( alleen dan eigenmerk van prenatal) en daar slaapt hij heerlijk op. Je kunt ze makkelijk spoelen.

Wat voor matras heb je , een koudschuimmatras is minder gevoelig voor allergieen.

Deel Deze Pagina