als dat zo is dan is het helemaal makkelijk dan hoef je niet moeilijk te gaan doen om het ip uit te zoeken
he nee he, ga niet weg vond het altijd gezellig met je. Wat jammer nou. Ik zal je missen en heb je een POBTJE gestuurd. vind ik echt jammer. Veel succes he met je mooie kinderen. Ik hoop je nog op de MSN te spreken. jennie72
He Maisy wat jammer maar ik begrijp het wel. Je hoeft je idd niet te registreren om mee te lezen dat risico loop ook ik helaas maar ben al genoeg gestalkt om er nu voor weg te lopen en ze gaan hun goddelijke gang maar. Heel erg jammer maar ik spreek je op msn nog wel. heel veel liefs en een dikke knuf en kus Jet
Maisy, Ook ik ga je hier wel missen hoor! Maar heb je al toegevoegd aan msn, als je die accepteerd dan kan ik je zo nog welleens spreken Groetjes Daphne
Dit meen je niet ... wat ontzettend k#@. Kan me hier behoorlijk over opwinden! Je hoort hier bij ons ... gezelli kletsen en ons forum verdedigen. Hoop dat het tijdelijk is en je snel weer te spreken. Kunnen Jan & Lotte hier niets aan doen? En ik hoop dat de persoon die dit op z'n geweten heeft verder gaat met z'n leven en Maisy met rust laat. Get a life! Een woeste Diddl.
GVD! Maisy,ik begrijp je beslissing,maar ga je wel vreselijk missen! ! ! Wens je alle geluk van de wereld toe! Veel liefs,Lucia xxxxxxx
Veel geluk met je kinderen! Jammer hoor, hadden we hier een rastafari rondlopen, gaat ze weer weg..... :thumbdown: Groetjes, Anakin.
Maisy, ik vind jou echt super! Ik vind het heel erg jammer dat je weg gaat, ik heb zo vaak om jou moeten lachen! Ik wens jou en je kids ontzettend veel sterkte toe! Groetjes, Goddess Tear
Ik ken je niet, maar ik moest wel vaak lachen om je uitspraken! Als je weg gaat zal ik sommige reacties van je wel missen... Ik wens je verder al het goeds toe wat een mens maar kan bedenken! Liefs, Petra
Nou ja zeg.....het is toch helemaal van de pot gerukt dat je hier nu om moet gaan vertrekken?! Ik hoop eerlijk gezegd dat je een oplossing vindt (samen met de mods), want ik vind het echt zonde als je zou verdwijnen Maisy, je geeft het forum hier toch absoluut een zonnig kleurtje
Ik kom hier nog niet zolang maar jmmr dat je weg gaat Maar ik begrijp het wel, wie weet als het wat rustig is dat je weer terug komt. Is wel zo gezellie
Wat lees ik nou ? Nee toch, je gaat toch niet weg! Heeft dat mens niets anders te doen dan jou te stalken , het is verdomme niet normaal meer, kan je hier lekker je ei kwijt, wordt het weer verziekt door iemand die niets beters te doen heeft pfff! Zie je wel op de msn, ajooooooooooo!
jammer dat je om deze reden moet vertrekken meis helaas weet ik er ook alles van om door iemand gestalkt te worden ik heb op een gegeven moment gezegt ik ben bedonderd waarom laat ik me wegjagen je doet niets verkeerds , ik ben er boven gaan staan maar goed meis het is jou keuze , het gaat je goed met je kiddies maar laat je niet gek maken he door zo'n persoon we zullen je missen doei doei meis XXX
hey maisy! Ik vind het heel jammer dat je weg gaat!Wens je al het beste samen met je kids!En hopelijk kom je toch een keer weer terug liefs
Jeetje meid, dat is vervelend! Zeker als je merkt dat hetgene je hier vertelt gewoon tegen je wordt gebruikt! Nou, dat vind ik van die persoon tamelijk waardeloos en ik vind het echt jammer dat jij daarom weggaat. Maar ik snap je standpunt hoor meid! Veel liefs en bedankt voor alle goede adviezen en inbreng! Anouk
jammer daisy dat je nu weg gaat. ik zal je missen, je had meerendeels een eigen mening en dat vond ik top, lief mariska
Mais...klote meis.... nu hebben we een maffe doos minder Hoop dat je toch weer terug komt! Geniet lekker van je kindjes en laat je niet gek maken! 8) Dikke knuf!