Wat jammer is het toch weer dat je zelfs op een site als deze niet eens lekker jezelf kan zijn.....Sommige mensen Hoop dat je je snel weer op deze site kunt nestelen! groetjes Setje
He Maisy sterkte met alles slaat inderdaad nergens waar mensen zichzelf al niet druk om maken af en toe laat iedereen zichzelf eens grondig bekijken en dan een ander beoordelen. Sterkte met alles en geniet van de meiden en je knulletje.
he mais, wat lees ik nou joh, laat je er niet onder krijgen meid. meld je gewoon weer aan onder een andere naam maffie.... jeetje zeg wat een k*t gedoe ook zo...denk je heerlijk je hart etc hier te kunnen luchten wordt dat op die manier verpest... kom op meid opnieuw aanmelden en hier blijven joh... liefs van deze aso
Ik vind het ook jammer om te lezen dat je door een ander weg gaat van deze site. Zeker als je er al zo lang op zit, en met heel veel meiden leuk contact heb. Ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden en dat je gewoon lekker terug komt. Als we je echt niet meer terug zien op deze site wens ik je alle geluk, en geniet van je gezin en eindelijk je net geboren zoon. Groetjes Jolie
Wat is dit ...kom ik even niet ...en dan lees ik DIT govverdegovver...meis ..kan je niet het schijt hebben aan diegene ? en gewoon lekker hier blijven ..ik zal je zeker missen ...ik hoop dat je terug komt op je besluit , anders wil ik je heel veel liefde geluk en gezondheid toewensen voor jou en je mooie kids ..xxxxxxxxxxxx
Hoi hoi. Wat verschrikkelijk balen. Kan je niet een andere nickname aanmaken, dan kan je iig mee blijven lezen en schrijven?
Hoi meid, Wat vervelend zeg!Idd erg jammer dat er mensen zijn die blijkbaar zon saai leven hebben dat ze zich met het jouwe moeten bemoeien!Meid geniet van je meiden en je zoon en veel geluk in de toekomst! Liefs,Claudia
Wat jammer zeg dat je weg gaat,hopelijk kan je snel weer terug komen ik vond je reactie's altijd leuk om te lezen ik ga je dus zeker missen. Heel veel geluk met je gezinnetje en ga lekker genieten van je kleine man hopelijk tot snel.
Jammer meid! Misschien onder een andere nick indd? Maar goed als je telkens op moet passen met wat je zegt is de lol ook gauw voorbij.. sneu hoor van diegene die meeleest... Veel suc6 en sterkte, hopelijk zien we je hier terug als het wat beter gaat!!
Jammer Maisy, wat bezielt iemand om jou dit besluit te doen nemen. Ik hoop dat je verder geen last meer krijgt van die persoon. Ik wens je al het geluk van de wereld toe met je gezinnetje! Dat wordt afkicken voor jou meid, je was zoveel aanwezig op het forum !
maisy, wat jammer zeg gelukkig kan ik je op msn nog spreken.. maar wie gaat dan alle topics vol praten? Ik hoop dat je snel weer terug komt