Wat zeggen de MOD's hier dan van? volgens mij kunnen zij namelijk iemand toegang weigeren. dmv de codes van je pc o.i.d. Dan kom je er gewoonniet meer op. Tis namelijk wel erg jammer!
Je kan iemand blokkeren op IP adres. Ik doe dit idd ook wel eens.(ander forum). Maar diegene moet zich dan wel hebben aangemeld anders is het IP niet of moeilijk te achterhalen. Ik weet niet of de modjes of beheerder dit willen doen. Op ons forum kan alleen de beheerder dat. Ik als modje kan het alleen aangeven. Maar we doen het rustig!
Zal je (en je uitspraken) echt missen! Doe het rustig aan meid, veel geluk gewenst met je mooie kindjes! Liefs
Wat Natasja zei klopt, ik wilde het even laten rusten tot ik wat meer duidelijkheid had omtrent de vader van de kleine, die duidelijkheid is er nu, en ik heb besloten dat ik me niet laat kisten, ik weet hoe het zit en hij ook en hij lult maar een eind weg met zn bull shit, en dat wicht leest maar mooi mee ik heb geen moer te verbergen, IK ben niet de foute in dit verhaal, dat is hij met zijn verdraaide versie van de waarheid! Ik maak de mooiste tijd van mijn leven door en ik ga dat hier blijven delen met mijn forumvriendinnen Moahhh heb me kunnen inhouden qua scheldnamen, verzinnen jullie die er zelf maar bij
Goedzo meid, laat je niet wegjagen! Gaat het dan om diezelfde meid die een tijdje geleden hier zat te stoken op het forum? (hoef je niet op te antwoorden hoor, maar vond dat toen al zo aso )
Hoi Maisy, Goed van je!Groot gelijk heb je dat je je niet weg laat jagen en idd je maakt de mooiste tijd van je leven mee en dat moet je je door niemand laten afnemen! Liefs,Claudia
Fijn dat je weer terug bent meid. *dikke knuf* Ook goed om te lezen dat je nu duidelijkheid hebt en lekker aan het genieten bent van je kids.
Thnx girls , kheb nog wel een boel te verwerken hoor maar ik wil zo graag genieten van de mooiste zoon op de aarde
Hee maisy, wat leuk dat je er weer bent! Gezellig! En je hebt gelijk, hoor. Zolang jij en je partner weten hoe het zit...laat de rest dan maar l*llen!
Khad trouwens nooit zoveel lieve reacties verwacht, dan kan ik toch niet zomaar weg blijven.... heb er echt bij zitten janken hoor Ik zal niet zo vaak er zijn als eerst omdat ik zoals ik al zei nog een boel te verwerken heb, heb een beste klap gehad.