Ik verloor iets....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maandag zei de vk dat ik schoon was maar vanmorgen werd ik wakker en voelde ik,iets nats in bed....bloed;)
    Sta snel op en ga naar de wc en voel opeens iets uit me komen:$....maar ik kan het niet meer ontdekken in de wc het is al weg.
    Maar dat moet wel ons kindje zijn geweest.....
    Heb nu ook krampen alsof ik ongi ben.

Maar hoe kan de vk zeggen dat ik helemaal schoon ben terwijl ik al aangaf niks verloren te zijn alleen een beetje bloed.....en nu dit...?

Maar goed dit was gewoon nodig en het is goed zo.....nu kan ik anders mijn zwschap afsluiten. Hiervoor had ik alleen een beetje bloed verloren en vond het al een vreemde mk. Nu voel ik tenminste de pijn....denk ik wel goed voor het afsluiten van de mk.

Alleen vraag ik me dus af of k dan ook mijn cylcus vanaf vandaag moet rekenen? Lijkt me wel toch?

Ik zou nog een bloedtest gaan doen omdat ik het al erg vreemd vond dat ik nog zo'n knaller van een zwschapstest had....tja nu weet ik waarom. Hopelijk daalt het hcg nu snel.

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Vreemd hoor, als er nog iets in je BM zit moet dit goed te zien zijn op de echo.. Bij mij tenminste wel..

Kzou nog even bellen voor de zekerheid anders.. kvind t raar

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is ook raar!
    Ik zou ook denken dat je het had moeten zien?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nu net verloor ik weer iets op de wc?
    Zal vast gewoon goedkomen is alleen ontzettend vreemd dat de vk beweerde helemaal schoon te zijn....

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi,
    ten eerste wat verdrietig dat het niet goed gegaan is.
    hoever was je al ik je vragen mag? wat vreemd dat ze niets zagen terwijl je nu iets pas verliest...maar ik weet ook dat mocht je vroeg eem mk hebben hehad het bij een vk slechter te zien is soms qua apparatuur dan in het zkh en mocht je hele opgeblazen darmen hebben...kunnen ze het ook slechter zien.
    en soms zelfs in het zkh ook...genoeg ervaring...helaas.
    had je het nu wel gezien wat je verloren had??
    dikke knuf!!

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Het hoeft niet, het kan ook een groot stolsel zijn geweest. Dit heb ik ook gehad na een curettage, waarna je dus ook 'schoon' bent (of hoort te zijn).
    Je voelt het dan echt uit je komen (en ook een beetje een persend gevoel) en daarna best wat kramp.

Misschien maakt dit je wat meer gerust er op.

Sterkte meid!

7. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

Hoi lov,
    Zijn het geen stolsels?
    Balen joh, dat je nu toch pijn hebt je wandelde er aan het lezen van je andere topics eigenlijk heel rustig doorheen.

Lekker zitten opo de bank met een kop thee!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou kunnen dat het stolsels waren......er was maandag ook geen vruchtzak meer te zien .... Dus dan kan het toch niet?
    Nu trouwens geen krampen meer alleen beetje bloedverlies. Hopelijk was dit gewoon alles nu...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamatje nee was alweer weg in de wc kon het niet meer terugvinden.
    Ik ben begonnen te bloeden toen ik eind 5 weken zwanger was....
    Toen ik de echo kreeg zag het er al niet goed uit volgende de vk.....

Wel zagen we nog een kloppend hartje....dus ik zat aan beide kanten te denken heel de week.....
    Het bloedverlies was zo weinig en totaal gaan krampen dus toch nog hoop. Maar helaas was er maandag al niks meer te zien bij de vk. Vond het al erg vreemd dat die kleine bloeding dan een mk zou zijn geweest. Iedereen zegt dat j het wel merkt als je een mk had...

Tja nu heb ik dan wel iets gemerkt terwijl ik hier totaal niet op voorbereid was....

Volgende week donderdag krijg ik nog een echo in het zk....wil wel echt zeker weten dat ik hierna schoon ben.

Deel Deze Pagina