Week geleden miskraam gehad nu alweer ongi?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vorige week een bloeding gehad van een paar dagen en vandaag op de echo gezien dat mijn bm schoon zou zijn. Dus idd een miskraam gehad:(
    Nu krijg ik alweer bloedverlies en wat ongikrampen......heb ik nu zo snel alweer een ongi? Kan dat wel of zou er toch nog iets zijn achtergebleven .... Volgens de vk zou mijn bm namelijk schoon zijn.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het is gister bij gekke ween en beetje bloed gebleven...schijnbaar het laaste beetje wat eruit moest?

Wel gek om weeen te hebben .... had vorige week bloedverlies zonder enige kramp...dacht al dat i het nu alsnog zou gaan krijgen terwijl ik schoon zou zijn,.....

Maar het zal nu wel allemaal weg zijn.

Nog een vraagje...de vk sprak over alweer een dun laagje bmslijmvlies.....is dan de cyclus weer begonnen of hoe moet ik dat zien?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    denk dat je cylcus vorige week bij het bloedverlies alweer begonnen is ...........

Ik heb zelf een bbz ,ma en mk gehad en bij mijn miskraam had ik precies na 28 dagen weer een positieve test in handen , ben toen ook gaan tellen vanaf de dag dat ik bloedverlies kreeg ..

knuff

4. Yris

Yris Niet meer actief

Al je al een mooi slijmvlies hebt, zou dit dan je eisprong niet kunnen zijn? Ik zou met die verloskundige eens bellen en het navragen.. je zegt kramp te hebben, dus ik dacht aan een ovulatiebloeding..
    Je nieuwe cyclus is begonnen vanaf het eerste bloedverlies..

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik weet het niet.....had wel gewoon even weeen gister?
    Ach we zien wel wordt ik nu precies 14 dagen later ongi weet ik genoeg.
    Ga nu eerst even een zwschapstest doen om te checken of alles weg is .... Of zou dat niet nodig zijn.....gelijk een ovu testje doen?

6. Yris

Yris Niet meer actief

Ik zou eerst een zwangerschapstest doen, omdat een ovulatietest ook positief kan zijn door hcg.
    Als de zwangerschapstest negatief is heeft een ovulatietest wel zin.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb dus eerst een ovu gedaan......2 streepjes.
    Dus gelijk een zwschapstest en ook 2 streepjes......
    Hoe lang kan dat duren voordat het hcg weg is na een bloeding? Ik zou schoon zijn en toch heb ik nog hcg.

Ik had gehoopt dat het hcg sneller weg zou zijn.........al weet ik dat het even kan duren

8. Yris

Yris Niet meer actief

Als je veel hcg in je lichaam heb kan het zijn dat je geen eisprong krijgt of het kan ook dat je een later eitje krijgt en je cyclus iets langer is.
    Is je test nog erg donker? Is het bloeden nu gestopt?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

10. Yris

Yris Niet meer actief

Na 14 dagen was mijn zwangerschapstest weer wit, bij bijna 9 weken zwangerschap..
    Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, want ik weet.. na een miskraam is de wens nog eens zo sterk ;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja want de test knalt echt te veel......had minder verwacht

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das nog een hele duidelijke test Lov .....Ik had alleen bij mijn bbz hcg controle , maar dat duurde ong 2 weken voordat alles weg was ......en bij mijn mk was de test al na de bloeding met een paar dagen wit .....maar was wel al met 5 w zs

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik had dit ook niet verwacht.. Is wel de uiterst gevoelige van zwangerenkids..

14. Yris

Yris Niet meer actief

O dat verklaard de donkere test, ik zou een gewone doen bv kruidvat 2v5, of diegene waarmee je ook getest hebt op je nod!! Ik heb toen steeds met kruidvat gestest om de 3 dagen en dan zag je het ook goed afnemen..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bedacht het me al idd....niet zo slim.....ik zal idd een kruidvat testje doen.....
    De ovutesten kan ik beter even laten dan ...of gewoon doortesten nu?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    of juist met het zelfde merk doortesten hij zou lichter moeten worden ..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja dat kan ook...
    heb gister even contact gehad met de vk en ze stuurt me een formulier op om toch even bloed te prikken...dan weet ik het zeker hoe het zit. Ze zei ook al dat testjes duur genoeg waren ... dus kan het beter even zo doen.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das idd een goed idee .......dikke knuffff

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je...!;)

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mocht het nog aan de hoge kant zijn , zou ik vragen of je nog een x vaker mag prikken om te kijke of hcg zakt , maar neem aan dat ze daar zelf mee zullen komen als dat het geval is ..

Deel Deze Pagina