Maar ik weet niet wat het is en maak me zorgen, morgen ga ik ook in ieder geval de huisarts bellen Vorige maand was ik teleurgesteld dat het niet was gelukt, mijn temperatuurkaartje leek toen zoveel op het temperatuurkaartje van toen ik zwanger was van mijn dochter, dat ik deze maand eigenlijk geen zin in dat temperaturen en testen had. Zit er al wat langer door, we hebben nu al sinds de zwangerschap geen anticonceptie meer gebruikt (al meer dan 5 jaar trouwens niet) en nog niet zwanger. En nu moet ik net deze maand zo'n rare bloeding hebben, nog NOOIT eerder gehad. Zondagmiddag (9-2) zag ik bloed, weer mijn maandelijkse rouw, ik dacht, nu zal wel dag 38/39 mijn eisprong zijn geweest. Maar maandag vond ik het toch vreemd dat mijn menstruatie niet doorzette en ik had nog tot woensdagavond (12-2) bruinverlies, met af en toe slijmerig roze, rood bloedverlies gehad. Bijna niks in mijn maandverband, eigenlijk met afvegen en dan af en toe toch wel redelijk wat.. Sindsdien niks meer.. En normaal loop ik leeg zo hard bloed ik tijdens een menstruatie, dus dit is vreemd. Oja het enigste wat ik raar vind is dat ik continu steekjes/ plopjes in mijn baarmoeder heb, en trillingen in mijn linker zij. Verder kijk ik niet naar kwaaltjes en dingetjes, want daarmee wordt je toch voor de gek gehouden. 53 - 69 - 78 - 78 - 83 - 56 - 53 - 47 - 36 - 42 - 52 zijnmijn cyclussen tot nu toe. Mijn temperatuurkaart heb ik bijgevoegd, staat ook in de handtekening, ik heb normaal een lf van 12 dagen, dat is het enigste wat altijd hetzelfde is. Vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en die was ook weer negatief.. Ik heb gelezen over ovulatiebloedingen, innestelingbloedingen, etc. Maar ik weet het ook niet, misschien hebben jullie een idee of ervaring hiermee? (Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben) Sorry voor de lange tekst, maar ben het in ieder geval wel een keer kwijt! Dat is ook het vervelende, je kunt er met niemand over praten, alleen met zijn 2 Groetjes, Carlien
Wat een verhaal Carlien!! Zou het niet je innestelingsdip kunnen zijn in je kaartje dacht ik.. daar zou dan het bloed van kunnen zijn, en dan test je nog negatief natuurlijk!! Ik zou over een week of misschien 12 dagen nog eens testen als je temp hoog blijft... Succes!
Mijn ovulatietesten deze maand (op blz. 2 komen de dagen niet helemaal overeen met de cyclus). Ik ben gekapt met ovulatietesten toen ik dat bloed kreeg..
Bedankt voor je reacties, doet me goed dat er nog iemand meedenkt.. Als ik na 2 weken nog niet ongesteld ben ga ik zeker nog een keer testen. De ovulatietest van dag 43 was het meest positief volgens mij.. Vorige keer dat ik naar de gyn. ging (12-01-'11) voor een intake, had ik op de dag van de intake een licht positieve test (hcg 19 kwam later uit de bloed testen, zou ook nog een vroege miskraam kunnen zijn) en dat is onze dochter geworden.. Toen heeft ze me toch nog onderzocht en zou ik als ik niet zwanger was aan de clomid moeten.. Nu wil ik ook daarom morgen naar de huisarts, want ik zit er echt door. Ik dacht echt toen vrijdag mijn temperatuur zakte, nu zal mijn menstruatie wel zijn.. Maar er kwam niks en nu de temperatuur weer stijgt kan het net zo goed een eisprongdip zijn (in dat geval hebben we door de rare bloeding etc. geen seks gehad en kunnen we weer zo lang wachten voor een volgend eitje), het kan ook een innestelingsdip zijn.. En zo blijf je de hele tijd piekeren wat zou het nou kunnen zijn..
Ik denk eerlijk gezegd dat je ei nog moet springen. Je ziet op je vorige kaartje namelijk wel n mooie temp verhoging en die kan ik nu nog niet ontdekken... Misschien toch nog even doorgaan met de ovulatietesten? En idd even naar de huisarts en n doorverwijzing vragen voor de gyn. Zo maak je jezelf alleen maar ongelukkig meis. De gyn schrijft misschien wel iets voor waardoor je cyclus wat regelmatiger wordt en/of iets om ervoor te zorgen dat je een eisprong hebt iedere maand. Sterkte! Ik hoop dat je snel weer positief mag testen!!
Sorry beetje een late reactie, maar ik kon gelijk maandag terecht bij de huisarts, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, aan mijn buik gevoeld en geluisterd. En alles was goed.. Mijn hele verhaal gedaan, met alle temperatuurkaartjes, zij dacht aan pcos, maar de gyn. heeft al vaak een inwendige echo gedaan, dan zou je toch een tros folikels/ kralenkrans verwachten.. Maar aan de andere kant wou de gyn. mij toen wel clomid voorschrijven (dat is waar de huisarts nu ook aan dacht).. Met andere woorden de huisarts wist het ook niet zeker en ik mag naar de fertiliteitskliniek en ze wist ook niet waar het bruinverlies weg kwam, kon gewoon gebeuren (echt nog nooit eerder gehad).. Ze zei ook nog, je hebt al een kindje en bent ook vaker zwanger geweest, dus het moet kunnen
Dit dacht ik ook, ik zie namelijk geen temperatuur van 37 graden of hoger, en dat heb ik normaal altijd een paar dagen na de eisprong.. Ik ga inderdaad gewoon dan door met ovulatietesten, want elke kans die komt wil ik benutten en het moet toch een keer lukken om een eisprong op tijd te spotten