Ik had ze ook al in een andere topic gezet maar daar nog weinig reacties. Dus mevrouw ongeduld plaatst ze hier ook graag even. Ik ben dom dat ik zo vroeg test maar hield t niet meer. Vandaag 6 dagen na tp. En 10 na pregnyl 5000 ziet iemand het tweede streepje?
ik zie niets. Misschien kan je de 2e foto iets anders nemen. Ik kan niet zien of het de schaduw van de test is of dat er een streep staat
Ik zie wel een streepje, maar dat kan nog van de pregnyl zijn, blijven testen tot ze wit zijn of juist donkerder worden. Het kan nu nog alle kanten op. Succes, zenuwslopend vond ik het toendertijd.
Ik zal morgen weer een test doen. Deze is idd heel moeilijk te zien op de foto. M'n man ziet hem ook niet.
ik zie hem wel maar 6 dagen na tp kan dat dan ?al ik heb daar geen verstand van eigenlijk moet ik TP zien als DPO want dan zit je nu op 6 dpo en dat zou ik dan erg vroeg vinden, heb je van het ziekenhuis een testdatum gekregen zo ja dan zou ik me daaraan houden ik hoop uiteraard dat hij nu vet gaat knallen
je moet de dag van punctie zien als de eigenlijke eisprong, dezelfde dag worden de eicellen bevrucht en 2 tot 5 dagen later teruggeplaatst, vandaag is dus 8 dpo voor ts! @ ts ik zie heel licht Iets!! Spannend!
ooo okay dank je voor de uitleg, dan zou het dus wel kunnen zo een licht streepje spannend hoor ik ga duimen
Dank voor de reacties meiden. Heb om 16 uur ook al heeft het niet veel zin met middag urine. Die zien m'n man en ik zelfs beter dan die van vanmorgen. Morgen weer een test
Ik zie de streepjes op allebei. Ik ga duimen voor je. Wil je voor mij ook mee turen? Of is dat ongepast?