Het streepje was echt veeeeel te vaag om voor een positieve cb digi te zorgen. Je had deze beter nog niet kunnen doen en eerst beter kunnen afwachten of de testen gingen oplopen met bijvoorbeeld de kv 2v5 test.
Iemand anders had wel gezegd dat het kon. Oeps! Nou ja, als ik binnen een week geen menstruatie heb kan ik nog steeds die kv 2v5 halen en testen. Bedankt voor de tip.
Die cb testen zijn niet zo gevoelig maar je lichaam kan je indd echt voor de gek houden! Balen meis, hoop dat je snel een positieve test of een menstruatie hebt, dan weet je waar je aan toe bent!
Toen ik een tuurstreep had op kv2v5 had ik ook een positieve CB maar wel die met weken indicator, die is best gevoelig. Zou wel eerst kv2v5 proberen maar zie ook een streepje hoor!
Ben benieuwd naar een nieuwe test. Een gewone digitale CB is niet zo gevoelig. Die met wekenindicator wel. Maar is zonde om nu al te doen! Kruidvat 2v5 zijn de beste (vind ik iig) als je echt zwanger bent zou die vandaag al wel moeten kleuren!
Ik ga na het werk naar kruidvat. Morgenvroeg doe ik nog een testje, als ik daar niets op zie dan wacht ik maar gewoon mijn maandstonden af. Hoe irritant ook Ik hoop dat ik vlug duidelijkheid heb.
Beste mensen, ik denk dat ik niet meer naar het kruidvat toe moet Nooit gedacht daar zo blij om te zijn haha. Ik ga hier op het werk naar toilet en blijk ongesteld geworden. Dus EINDELIJK duidelijkheid, oef! We gaan naar de 2de ronde met meer zekerheid deze keer. Bedankt aan iedereen voor de reacties en hulp en tips.
Ik snap je helemaal! Dit zijn de enige momenten dat je blij kan zijn met een menstruatie! Nu weet je tenminste waar je aan toe bent en je hebt geen maanden hoeven wachten op een menstruatie! Nu kan je tenminste gericht aan de slag