Ik zit ergens aan het einde van m'n cyclus. Een spontane zwangerschap is bij ons bijna niet mogelijk. Toch test ik altijd even, omdat ik voor de psoriasis hormoonzalfjes heb en m'n schildklier ook extra aandacht nodig heeft, just in case. Nu verscheen er meteen dit: Wat zijn jullie ervaringen? Een indroger kan het niet zijn, de test is van 10 min geleden en het verscheen meteen. Zijn die dingen vals positief?
als hij roze is zou ik zeggen pril zwanger... misschien de kv2v5 halen? of clear blue? (heb zelf negatieve ervaring met kv vandaar)
Hij is roze. Ik ben bekend met de indrogers, maar die worden pas met de tijd duidelijker en die zijn vaag grijs. Die heb ik namelijk meestal bij de kv 2v5. Dr zit niks anders op dan een ander merk te halen
Ik zou de cb met indicator halen! Die van mij was toen ook zo licht van etos en de cb gaf al aan dat ik zwanger was. Spannend!
persoonlijk zou ik met zo een lichte streep nog geen CB doen maar dat is mijn persoonlijke mening, ik zou nog even doortesten, met 1 zelfde soort test om te kijken of hij oploopt, ik zie hem wel staan overigens
Ik zie t streepje! Klinkt hoopvol dat ie er zo snel stond! Ik zou nu inderdaad ook nog geen CB doen. Die hebben over t algemeen meer HCG nodig en kan dus negatief zijn terwijl je wel pril zwanger bent. Ik zou t houden bij dezelfde testen en kijken of ie over 48 uur opgelopen is. Spannend!!
Ik zie het streepje ook, en ben slecht in turen Even aankijken, ik zou zelf ook bij dezelfde testen blijven. Eventueel een CB over 2/3 dagen doen.
Ik heb wel eens lichtere testen gezien hoor en de streep is indd mooi roze mischien dat er voor jou een mooi wondertje is weggelegd aangezien het spontaan bijna niet mogelijk zou zijn ik zou ook de zelfde test morge of overmorgen nog eens doen
Hey! Ik zie hem wel. En je zegt dat ie meteen kwam dat klinkt positief. Zoals Colinn zegt over 48 Nog een testen dan zou hij moeten oplopen. Een CB zijn relatief duur en hebben meer hcg nodig, daar zou ik nog even mee wachten. Spannend zeg. Ga voor je duimen!
hey meiden, ik heb gisteren de kv 2v5 ook maar gehaald. Helaas zag ik daarop een supervaag streepje, net als dat ik meestal heb. Daar ging mn hoop. Vanmorgen met ochtendurine nog een keer gedaan en weer heel vaag. Ik denk dat de Etos testen niet goed geweest zijn. Ik kon het niet laten en heb nog een Kruitvat + test gehaald en daar was helemaal niks op te zien. Helaas hoop gehad en geen resultaat. Ik hoop nog elke maand op een spontaan wonder stiekem. Naja, Nu op naar een cryo tp na de zomer.