Ik verslik me steeds!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik heb nu ruim een week last van verslikken.. En dan meerdere keren op een dag! Dit had ik eerst sporadisch.. Net als iedereen wel eens heeft.
    Maar nu, goh, ik verslik me zo snel nu! Soms heb ik maar een nipje drinken in mijn mond, en hop daar ga ik weer.. En voor mijn gevoel doe ik echt niet anders dan anders.. :(
    Soms zo erg dat ik er van moet kokhalzen en echt naar lucht moet happen. Zo irritant!
    Hebben meer dames hier last van? Is dit een zwangerschapskwaal, of kan ik gewoon niet meer goed drinken? :p

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ben je misschien te gehaast? Ik heb het sinds een jaar ongeveer dat ik niet meer kan eten tijdens het rijden/fietsen, dan blijf ik er bijna in. Ik denk dat het te maken heeft met haast of stress. Ik neem er nu echt de tijd voor en dan gaat het goed.

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik weet wel dat je hormonen aanmaakt die "verslappend" (ik zoek een ander woord, maar kom er niet op...) werken, daardoor krijg je bijvoorbeeld ook sneller maagzuur, omdat die klep naar je maag niet goed meer sluit...

Misschien dat je je daarom ook sneller verslikt?? Wel vervelend in ieder geval! Helpt met een rietje drinken misschien??

4. Blisskarin

Blisskarin Actief lid

8 feb 2012
    383
    0
    0
    Brabant
    Had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik kon me ontzettend verslikken in een beetje speeksel.
    Maar na de zwanegrschap was dat meteen weer weg.

5. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Ja dat heb ik ook sinds 2 weken! Heeeeeel irritant, kan niet meer een gesprek voeren tijdens het eten/drinken omdat ik bang ben me te verslikken.. Heb ook last van maagzuur dus wellicht heeft dat met elkaar te maken?

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ja ik heb idd ook veel last van maagzuur.. Misschien dat dat idd met elkaar te maken heeft..
    En ik drink niet gehaast ofzo.. Nou ja, het zal wel een kwaaltje zijn dan haha

7. Noppie87

Noppie87 Lid

6 mrt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verslik me de laatste weken ook vaker, wel zonder te kokhalzen. Maar ook hier veel last van maagzuur gehad (gaat op dit moment beter). Zal dus inderdaad met elkaar te maken hebben :p

Deel Deze Pagina