regelmatig niet te plaatsen krampen..

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovekisses, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

Oct 24, 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Een paar weekjes terug heb ik al voorweeen gehad en herkende die vrijwel direct..
    Ook is de kleine al volledig ingedaald. Ook die steekjes herkende ik.

Nu kreeg ik een paar dagen geleden hele heftige steken en zware menstruatie gevoel in mijn onderbuik.. heb toen me vk gesproken en die wilde dat ik mij liet nakijken op blaasontsteking. Dit hebben ze niet terug kunnen vinden.. wel suiker in mijn urine, maar mijn suikertest erna was weer goed.. ook geen eiwitten gevonden dus sloot ze zwangerschaps vergiftiging ook gelijk uit.
    Na dit onderzoek gooide ze het automatisch op voorweeen.. mijn vk is heel erg makkelijk met dingen een naam geven..

Nu is mij opgevallen dat elke ochtend als ik wakker word (maakt niet uit hoe laat), krijg ik kort weer menstruatiekrampjes.. deze trekken na een minuutje alweer weg, maar vind ze zo raar omdat ik die alleen heb als ik net wakker ben..

Zou iemand misschien iets herkennen? Bij mijn vk word ik namelijk niet echt wijzer..

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ik weet precies wat je bedoeld :) Alleen heb ik die menstruatie achtige krampen ook midden op de dag, of in de avond.
    Mijn vk gooit het ook op voorweeën, het kan zijn doordat je kindje nu groter is dat het gewoon anders voelt als een aantal weken geleden.
    Ik zit nu sinds week 22 al in de ziektewet door constante harde buiken en voorweeën, de voorweeën voelen bij mij ook steeds anders aan.

Share This Page