Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en ik vertelde hem dat ik al wat last heb van voorweeën. Dit had ik bij mijn dochtertje ook vrij vroeg in de zwangerschap en zij is met 38,5 week geboren. Het zijn niet heftige weeën ofzo maar 's avonds toch wel een zeurende buikkramp. Hij heeft een echo gemaakt en even aan mijn buik gevoeld. Het kindje ligt nog niet vast in het bekken maar is nu wel aan het indalen. Volgens de gynaecoloog was dit mooi op tijd voor een 2e zwangerschap en hij zei zelfs dat hij dacht dat het kindje wel wat eerder zou komen. Ik heb zelf dat gevoel ook heel erg dus heb er verder ook niet naar gevraagd. Maar hoe kan hij dit nou zeggen? Het zegt toch eigenlijk nog niks, dit indalen? Het begint nu wel spannend te worden en het einde is in zicht dus de zenuwen beginnen hier een beetje toe te slaan
Hoi Hoi Het zegt idd nog niets. Ik had al voorweeen met 25 weken en moest plat omdat ze ook bang waren dat mijn meisje eerder zou komen. Rond 31 weken was ze al ingedaald. Mijn jongens zijn alle 2 met 37+4 en 37+1 weken geboren.. maar mijn meisje had het echt nog lekker naar haar zin.. Met 38+6 weken is ze doormiddel van een inleiding geboren. Ik dacht ook altijd dat ze wel eerder zou komen, maar als ik geen inleiding kreeg had ze er misschien nog wel even gezeten
Vroeg of laat indalen zegt inderdaad niets. Ons meisje was ook al rond 34 weken ingedaald en zie mijn banner
Hmmm ik hoor het al. Het zegt dus inderdaad nog niks. Wel vreemd dat zo'n gyneacoloog dat dan zegt. Maar we zullen zien....
Bij mij zeiden ze toen ik zwanger was van Lisa dat ik wel weer overtijd zou lopen, aangezien ze helemaal niet echt indaalde. Toen ik 9 cm had moest ze zelfs nog wat zakken . Maar andersom zegt het volgens mij helemaal niets.