'' Ik vertrek ''

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by chantal1984, Oct 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

meiden allemaal bedankt voor jullie reacties .. Ik kom erg goede tips tegen en lees met alle plezier jullie verhalen .. dus blijf ze vertellen ;)

2. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Chantal,en anders pb of hyve je me maar!; )

3. Nijnka

Nijnka Actief lid

Jul 14, 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden

Ohhhhhhhhh dankje :) Ik wist niet dat het al terug kwam. Ik was het even uit het oog verloren, nu snel alle 4 gemiste afleveringen bekijken ;) Wees maar zeker dat ik dat van Zweden met veel interesse bekijk. Bedankt voor de tip!

4. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    @ Duchess: Zo is het maar net! Had je het niet gedaan, dan had je misschien nu spijt gehad. En daarbij, wie weet dat jullie in de toekomst toch weer erheen willen. Dan zul je heel veel hebben aan je ervaring. Je weet dan echt waar je aan begint, hoe het echte leven eruit ziet daar.

@chantal: elke emigratie begint met dromen en vage ideeën, ik wens je veel plezier met de voorpret :) (o, en als je wat meer wil lezen over ervaringen in het buitenland, is dit topic misschien ook leuk: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/131140-zwanger-buitenland.html Het gaat dan wel over zwanger zijn in het buitenland, maar zo tussendoor lees je toch een beetje wat we meemaken in het buitenland)

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Klopt helemaal. :D Ik weet nu iig dat ik nooit terug zal gaan als we voor een baas moeten gaan werken. ;) Wie weet als we ooit het geld hebben om voor onszelf te beginnen daar.... Maar denk het niet. We zijn veelste gelukkig hier. :) Maar als we oud zijn, dan denk ik wel. :D

6. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ben ook veel gelukkiger hier,in Nederland was ik altijd gestressed en gefrustreerd.

7. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    @nijnka: Graag gedaan, zit zelf ook zeker voor de buis!!

8. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Katjepatatje: dan zitten jullie wat hoger als wij zitten. Wij wonen in Languedoc vlakbij Narbonne.

Wij hebben jaren zitten praten en denken, de voor en nadelen tegen elkaar afgewogen en nog konden we geen beslissing maken. Uiteindelijk hebben we gezegt: we gaan en zien wel waar het schip strand. Klinkt drastische maar dat is het niet. Niet geprobeerd is altijd mis. We wouden niet tot de conclusie komen dat we over 20 jaar zeggen: ja maar hadden we toch maar....
    Het is absoluut niet makkelijk hoor maar toch genieten we volop. Van het weer, de omgeving en de rust die we meer hebben met elkaar.
    Manlief verdient hier minder dan in Nederland maar toch redden we het prima.
    We hadden ons prima voorbereid maar toch lopen we tegen sommige regels aan en lopen dingen soms wat anders als we hadden gehoopt, ach het zij dan zo.

Share This Page