Ik verveel me rot!

Discussie in 'De lounge' gestart door Debie24, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debie24

Debie24 Lid

13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    Iemand een idee om wat te doen?Mijn man zit achter de laptop dus daar heb ik niks aan... :rolleyes:

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
  3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Je huis poetsen? ;).

4. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    is dat net zoiets als mafiaway.nl die is ook zo verslavend haha

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Klopt jah! Echt vreselijk vroeger heel veel gespeelt tot in de nachtelijke uurtjes :(

En nu sinds kort weer begonnen (schaam)

6. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    :confused: om 0:00 ehmm zijn je buren blij mee :)
    Is ook erg goed als je daarna gelijk naar bed gaat!
    Lukt mijn nooit teminste

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik verveelde me ook rot gisteren.
    Me man zou gistermiddag eigenlijk thuis komen van een weekje werken in Amerika. Maar het vliegtuig was kapot en hij komt vandaag pas thuis.

Ik had het hele huis al aan de kant, boodschappen gedaan etc. Ben op den duur maar ff langs me moeder gegaan, en heb daar gezellig gegeten.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lukt mij altijd prima om daarna te slapen hoor! Lekker rustig aan werken, dan lekker even douchen en dan lekker het warme bed in ;).

Ik ga altijd poetsen als ik me verveel. En dat er al gestoft en gezogen is maakt me niks uit doe ik het rustig nogmaals. Of kledingkasten opruimen? Dat maakt geen herrie toch?

Buren, tja, jammer voor hun en die liggen toch boven te slapen dus die horen het vast niet. (en bij ons zitten er geen buren aan ons huis vast dus hoef ik al helemaal geen rekening mee te houden)

9. Debie24

Debie24 Lid

13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    nou ik ben gister maar eens oude foto's gaan bekijken :p en toen was het zo 2UUR!:| ben toen gelijk me bed in gegaan hahaah
    enne dan ga ik nu ff kijken wat die http://www.barafranca.nl is ;)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hier ook iemand die zich dood verveelt, moest eigenlijk nog een witte was draaien voor morgen (Marco borsato) maar zat zo te surfen hier dat ik dat helemaal vergeten ben :oops: dus ik ga het toch nog maar even doen :p

EDIT: oh wat erg ik heb op die link gedrukt...en nu ben ik nieuwschierig geworden :) dus de was wacht nog maar even :D 8)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik vind dat maffiaspel best moeilijk hoor, kom steeds in de gevangenis..ben nu wel op "level" 3 ben dus Picciotto

verslavend is het wel.... :oops:

Deel Deze Pagina