Klopt jah! Echt vreselijk vroeger heel veel gespeelt tot in de nachtelijke uurtjes En nu sinds kort weer begonnen (schaam)
om 0:00 ehmm zijn je buren blij mee Is ook erg goed als je daarna gelijk naar bed gaat! Lukt mijn nooit teminste
Ik verveelde me ook rot gisteren. Me man zou gistermiddag eigenlijk thuis komen van een weekje werken in Amerika. Maar het vliegtuig was kapot en hij komt vandaag pas thuis. Ik had het hele huis al aan de kant, boodschappen gedaan etc. Ben op den duur maar ff langs me moeder gegaan, en heb daar gezellig gegeten.
Lukt mij altijd prima om daarna te slapen hoor! Lekker rustig aan werken, dan lekker even douchen en dan lekker het warme bed in . Ik ga altijd poetsen als ik me verveel. En dat er al gestoft en gezogen is maakt me niks uit doe ik het rustig nogmaals. Of kledingkasten opruimen? Dat maakt geen herrie toch? Buren, tja, jammer voor hun en die liggen toch boven te slapen dus die horen het vast niet. (en bij ons zitten er geen buren aan ons huis vast dus hoef ik al helemaal geen rekening mee te houden)
nou ik ben gister maar eens oude foto's gaan bekijken en toen was het zo 2UUR! ben toen gelijk me bed in gegaan hahaah enne dan ga ik nu ff kijken wat die http://www.barafranca.nl is
hier ook iemand die zich dood verveelt, moest eigenlijk nog een witte was draaien voor morgen (Marco borsato) maar zat zo te surfen hier dat ik dat helemaal vergeten ben dus ik ga het toch nog maar even doen EDIT: oh wat erg ik heb op die link gedrukt...en nu ben ik nieuwschierig geworden dus de was wacht nog maar even 8)
Ik vind dat maffiaspel best moeilijk hoor, kom steeds in de gevangenis..ben nu wel op "level" 3 ben dus Picciotto verslavend is het wel....