Hallo meiden, Hopenlijk maak ik me zorgen om niks, maar tot gisteren had ik iedere dag behoorlijke buikpijn a la flinke menstruatiepijn zeg maar. Ik moest echt met een warme kruik op bed gaan liggen om het enigzins te kunnen verdragen. Nu is die buikpijn ineens weg, ook mijn borsten zijn een stuk minder gevoelig. Wel ben ik nog steeds de hele dag een beetje misselijk en sinds vandaag heb ik ineens lage rugpijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik had vanmorgen ineens zo'n gevoel alsof ik niet meer zwanger was.
Nou hoera! Mijn buikpijn is weer terug en mijn rugpijn is gebleven. Laten we het maar op bandenpijn houden.
hoi ik heb al zo`n 3 dagen hele erge pijn onderin mijn rug wat uitstraalt naar mijn bovenbil. de pijn is echt vervelend want voel het de hele tijd. ik denk dat het door m`n bekken komt of bandenpijn, weet het ook niet precies.
dat is je baarmoeder die je voelt. Gaat groeien. Heb dat tot een week of 9 gehad en daarna ineens weg. Nu weer terug maar nu duidelijk voelbaar dat het de banden zijn. En die rugpijn hoort daar ook gewoon bij.
Ik heb ook vaak last van m'n onderrug, dit is bij mij duidelijk bandenpijn omdat ik weet dat m'n baarmoeder naar achteren is gekanteld. Heb dat ook wel eens tegelijk met buikpijn. Je hoeft je er geen zorgen over te maken, tis heel normaal!
Hoi Anja, Ik heb precies last van hetzelfde. Ook van buik en rugpijn en doet me zoo goed dat er veel vrouwen zijn met dezelfde klachten en ik ben nu echt bij mijzelf gaan denken van dat is heus niet voor niets dat zoveel dat hebben..het hoort er gewoon bij..hcg veroorzaakt dat zeurende gevoel. Ook ik heb die momenten dat ik denk jee lijkt wel of ik niet zwanger ben..het zit ook zo vreselijk tussen je oren allemaal..maar weet je ik rust me ook met de gedachte van niets wat ik doe of laat kan bepalen hoe mijn zwangerschap zal verlopen op roken en drinken enz na dan. Ik probeer het nu op me af te laten komen en voel me wel beter op het moment tenmindste.. Heel veel succes