ff een vraagje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

ik zit me eigenlijk iets af te vragen over dat ze tegen woordig je er zo twee of drie weken overheen laten lopen maar is dat niet veeel te lang?
    heb namelijk verhalen gehoord over een vrouw die ook drie weken over de uitgerekende datum liep en toen hadden ze een afspraak gemaakt om in te leiden en die vrouw voelde haar kindje een dag ervoor niet meer en toen had ze het al dood bij zich gewoon omdat de artsen haar veel te lang hebben laten lopen
    vandaar dat ik me daar een klein beetje druk over maak!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    was dat wel de echte reden? Was er verder niks anders met dat kindje?

Nog nooit gehoord dat het zo slecht is. :(

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Als je in week 42 of 43 bent van de zwanegrschap moet je iedere dag op controle en als jij of je baby zich dan niet meer prettig voelt wordt er meteen actie ondernomen hoor. Ik denk dus niet dat dat de oorzaak zal zijn.

Groetjes,
    Nikki F

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik had het er laatst ok ove rmet iemand, als je overtijd raakt zijn er wel meer risico's vandaar dat je ook elke dag moet komen, ik heb ok wel dingen gehoord. Mij lijkt t wel een beetje eng om zo ver door te lopen hoor.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zelf ben ik in de 42e week bevallen en met dat enge valt het best wel mee. Zolang je placenta nog goed functioneerd en je baby het goed doet kan je gewoon over de uitgerekende datum heen!

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    jap het was de echte reden dat het kindje overleden is het was verder kerngezond en ze kreeg iedere keer echos en daarop was te zien dat het wel goed ging maar ja als je dan bij de vk wegkomt en je voelt geen leven meer en je belt en je kindje is helaas al overleden en dan blijkt dat het veel te lang heeft gezeten!

ik denk dat ik dan een moord bega!
    vind het toch een heel eng idee

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik denk dat ze gewoon het risico afwegen... opzich is er geen reden waarom een baby niet tot 42 soms 43 weken kan blijven zitten. Het alternatief is kunstmatig ingrijpen met alle risico's van dien. Een natuurlijke bevalling is nog altijd gezonder voor zowel moeder als kind dan het lichaam onnodig forceren (over het algemeen dan)

En lulligom te moeten zeggen maar er kunnen duidenden dingen misgaan, je kan niet alles voorkomen en er zal altijd worden geprobeerd het beste te doen.

Deel Deze Pagina