Wie o wie heeft een nokia C3? Ik ben van plan deze te kopen. Wie heeft ervaring met dit toestel. Is het wat?
Ik heb hem! (de roze ) Vind het een heel fijn toestel! werkt snel, gemakkelijk en kan snel verbinding maken met wifi en zit ook wel vaker via mn mobiel hier op ZP enige minpuntje: Ik kan er niet mee op hyves komen (geen idee of dit op te lossen is) en de camera is niet super geweldig. Verder heel tevreden over het toestel!
Ja die en de groene vind ik het leukste Heb via internet ook zon hoesje besteld, die je achterkant beschermd als je heb neer legt, en die heb je ook in allerlei vrolijke kleurtjes hier een bijpassende roze
Ik vind het een super toestel! Ik heb ook de roze trouwens. Ik heb alleen 1 dingetje wat ik nu niet snap. Mijn internetscherm staat 90 graden gedraaid en ik weet niet hoe ik het kan aanpassen! Ik ben ook echt een mega leek hoor haha Hyves is hier trouwens geen probleem!
Ik heb het hoesje hier vandaan: https://www.amltelecom.com/kleinhandel/ via marktplaats worden er ook veel aangeboden.
ik heb hem ook vind hem ideaal maar ja omdat er bij mij onwijs veel vrienden zijn met blackberry en dus pingen gaat mijn nokia eruit haha ken ik toch mee pingen waarom toch niet voor de deze verzonnen
haha idd pingen voor je nokia C3 zou handig zijn! Het is idd voluit de Nokia C3-00 Zie hem wel vaker in de folder van de kijkshop staan
haha ja dat moeten ze nog doen pingen vind het echt heel erg dat ik hem verkoop maar ja zeurende vriendinnen word je ook niet goed van whaha maar heb hem nog haha een mooi fel groene vind hem echt gaaf
Waarom ga je dan niet whatsappen? Kun je je foon lekker houden en toch gratis kletsen met je vrienden.
Heb 'm toevallig vanochtend gekocht bij bol.com bol.com | Nokia C3-00 - Roze, Nokia | Elektronica Gisteren was ie nog 119 euro en nu maar 99 meteen besteld dus, had nog wat bol.com bonnen liggen Als je trouwens kijkt op de site, dan zie je dat de voordeelbundel wordt aangeboden voor 85,59.... Kan natuurlijk niet kloppen... de prijs is gewoon verkeerd. het moet zijn 20% korting op het hoesje. Toch heb ik er wel een mail naar bol.com aan gewaagd inclusief een printscreen van de aanbieding. Niet geschoten is altijd mis toch..ze hebben zelf een foutief bedrag op de website gezet. Als het lukt is het mooi...lukt het niet...ach 99 euro is ook niet veel geld