Ik heb nu zo'n acht dagen (heb het niet precies bijgehouden) pijn in mijn borsten. Kruidvat testen waren bij mij vier jaar geleden altijd vrij duidelijk, alleen gaven ze ook wel indroogstreepjes, vorig jaar ook nog gehad, maar dan kon ik de streep niet zien zoals nu, nu de test naast me ligt op de bank. We zijn trouwens niet bezig met zwanger raken, ik heb deze test gedaan vanwege mijn enorrrrrrrm pijnlijke borsten. Zou dit een dikke indroogstreep zijn? De lijn kwam vrij snel opzetten, ook bij het laatste doorlopen nog en wordt nu duidelijker. Het streepje was al wel te zien binnen de afleestijd, hoewel minder dan op deze foto. Deze foto is na ongeveer tien minuten genomen.
nog eentje. Hij is op de kop genomen, de foto, omdat ons raam rechts van mij is, anders had ik er een schaduw op.
Ja ik zie op beiden foto's een duidelijke streep hoefde niet eens zo te turen! Geweldig, wil ik ook vrijdag hebben zo één hihi. Overmorgen zal ie wel duidelijker weer zijn deze lichte streep, alvast gefeliciteerd!!!
Nou.. ik denk dat dit toch wel positief is, al is het nog wel heel vroeg. Zoals ik 't zie, is ie niet grijs maar roze.. Hoe ver in je cyclus ben je?
Ik weet t echt niet, gemiddeld is mijn cyclus zo'n dertig dagen (om en nabij) met eisprong tussen dag 12 en dag 18. Ik zou in mijn agenda moeten kijken wanneer ik voor het laatst ongesteld bent geweest, denk 3.5 week geleden ongeveer. Maar ja, om en nabij word ik natuurlijk niet veel wijzer van....
die op mijn telefoon, word hoe gek ook, veel duidelijker qua kleur. Hij wil m nog niet doorsturen, ik zal m zo posten.
Dit is de foto van mijn telefoon, beetje wazig, maar qua kleur is dit een betere weergave. Niet bewerkt, maar ligt op een zwarte onderzetter.