Ik wil graag jullie ervaringen over jullie buggy Wij hebben nu een titanium buggy 5 standen. Wij zijn er niet echt te spreken over, hij is niet met 1 hand te sturen, de banden zijn nu al versleten en ook niet onbelangrijk, we vinden hem laag, we zijn wat lang zeg maar, 1,80 Dus wat zijn de plus en min punten van jullie buggy enz ik hoor het graag
dat is maar net afhankelijk wat haar plannen verder zijn. Als je hoopt hierna nog meer kinderen te krijgen zou je nog in een andere buggy kunnen investeren. Maar onze Demi is nu ruim 16 mnd en als onze titanium baby snooze slecht zou zijn, weet ik neit of ik nog een buggy zou kopen. Ze loopt al ruim 4 mnd, us de tijd dat ze niet meer in de buggy wil komt er zeker aan. Ik zou dan zo'n goedkoop ding van de Hema of de Kruidvat kopen
Toevallig zijn wij vandaag naar de prenatal geweest en hebben we allerlei buggy's getest. Wij wilden een redelijk goedkope buggy, van rond de 80 eruo. Die in meerdere standen kan, lichtgewicht, lekker rijd en makkelijk in en uit te klappen was. Verder moet die mee kunnen op de fiets. Vele buggy's hebben we geprobeerd, van prenatal eigenmerk, koelstra, chicco, quinny, titanium en maclaren. De maclaren stak er echt bovenuit!!! Alleen was deze 220 euro. Nu had ik hem toevallig laatst op internet voor 159,- gezien. Dus die gaan we toch maar bestellen.
Wij gebruiken de buggy echt nog wel heel veel, ondanks dat hij loopt natuurlijk, maar ik ga vaak met het ov, aangezien wij bijde geen rijbewijs hebben. Dus veel wandelen en dat soort dingen met de buggy. We hebben nog geen baby in de planning, dus geen 3 in 1 is nodig