Wat vonden jullie het allerallerallerleukste vakantiepark? In Nederland, Duitsland, Belgie? Ik zit te zoeken voor een weekje in september, met dan 2 kindjes. 1 is dan bijna 2, de andere net 2 maanden. We zoeken iets in een buurt waar voor de oudste eventueel wat te doen is (dierentuin, speeltuin), waar we naar een leuke stad kunnen, waar de huisjes ruim en mogelijk zelfs luxe zijn. Wat vonden jullie echt het allerleukste, mooiste, fijnste vakantiepark??
100% eens met mol81. Landal Land van Bartje te Ees. Geweldig park voor kindjes en heel veel in de omgeving.
Idd land van Bartje en ben je bereid een iets minder huisje te hebben is Libema Beekse Bergen ook super. Veel te doen voor de kleine.
Volgens mij bestaan er geen leuke vakantieparken, ik vind het echt brrr zo opgesloten. Als je er toch lekker op uit wilt zou ik voor een familiekamer in een leuk hotel in een stad kiezen. Bijvoorbeeld Novotel Ieper, dan heb je van alles en nog wat aan leuke uitstapjes in de buurt, dierentuin, plopsaland, musea, noem maar op. Enige 'park' dat wij leuk vonden was Efteling Bosrijk.
Hof van Saksen is ons al 3 keer enorm goed bevallen. Niet zo massaal en ook niet zo'n megaplaza aanwezig maar wel vooral heel sfeervol en enorm leuk voor de kids!!!
Hoi, dank je voor je reactie! Ik houd er juist niet van om (met kleine kinderen) op een hotelkamer 'opgesloten' te zitten In een vakantiepark, of bij een los huisje, kun je zelf je boodschappen doen, zelf bepalen wanneer je eet, en wat en waar, zelf nog buiten zitten (of beneden) als de kindjes op bed liggen. Vandaar mijn vraag naar een leuk vakantiepark! Voordeel van een park t.o.v. een los huisje is dat er vaak een zwembad bijzit, want mijn kleine meid van bijna 2 (tegen die tijd) geweldig zal vinden.
Op www.zoover.nl staan recensies van vakantiegangers. Daar kun je beoordelingen lezen. Gewoon de bestemming die je overweegt intypen bij het vakje "zoeken". Maar misschien ken je dit ook al wel...
Ja, dank je, zoover ken ik inderdaad! Maar dan ben ik eerst benieuwd naar het allerleukste park, anders wordt het ook zo'n speld in een hooiberg
Dan zou ik eerst land van bartje en hof van saksen met elkaar vergelijken. Hof van Saksen ken ik niet, dus kan daar niks over zeggen. Land van Bartje heeft een ponyranch, een overdekt zwembad waarvan bij mooi en warm weer het dak open kan en je een openluchtzwembad hebt. Bij slecht weer is Bartjes Boerderij echt leuk met binnenzandbak en speelplaats waar ook van alles wordt georganiseerd voor de kleintjes., In omgeving heb je oa: Noorderdierenpark Emmen Kabouterland exloo plopsa indoor coevorden sprookjeshof zuidlaren en nog veel meer
Zit natuurlijk ook even de prijzen te vergelijken.... Voor een week in Hof van Saksen betaal je gewoon 2 keer zoveel dan bij het Land van Bartje Wat een verschil zeg! Het gaat echt om 1200 euro voor een eek of 600 euro voor een week, en dat in september... Wat een verhaal zeg! Of kennen jullie kortingsacties voor het Hof van Saksen? Want voor 1200 euro wil ik wel gegarandeerd een week zon hebben
Wij vinden Landal Coldenhove erg leuk, ligt op de Veluwe tussen Apeldoorn en Arnhem. Veel te doen in de buurt: Apenheul, Julianatoren, Burger's Zoo, Nationaal Park Veluwe, Het Loo. Leuk park, nette bungalows. We zijn er inmiddels vier keer geweest.
Heb je nou ook nog eisen?! Pffffff hahaha Nee meid ik kan je niet helpen... Ik vlieg heerlijk naar griekenland volgende week
Landal het land van Bartje ook eens geweest was idd erg leuk (nog zonder kinderen geweest) Landal Aelderholt vind ik ook echt een aanrader. Ook hier izt je inde buurt van bijvoorbeeld dierenpark Emmen Op het park een mooi zwembad, een grote indoorspeeltuin, er wordt veel voor kinderen georganiseerd, mooi park.
Land van Bartje is leuk, Rabbit hill ook. Coldenhove vond ik iets minder. We gaan deze zomer naar Aelderholt, in een 8 persoons eco huis. En we gaan nog een midweek naar Bospark het Wolfsven van Roompot, maar Roompot vind ik altijd wel minder dan Landal, maar daar is de prijs dan ook naar. Gr MB2005.