Ik ben op zoek naar een universele magnetronsterilisator waar de difrax flessen in passen Difrax heeft zelf ook een magnetronsterilisator, maar die is een stuk duurder dan een merkloze dus als het daarmee ook gaat, doe ik dat net zo graag.
Wij gebruiken huismerk prenatal. gaat prima, wel beetje passen en meten. de kleine flesjes kunnen er vier in, als je grotere flessen gaat gebruiken kunnen er nog maar twee in. maar ach, dan zet ik dat ding gewoon twee keer aan. kleine moeite.
Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar in Almere bij de etos was de sterilisator van diffrax voor de helft Vd prijs.
Ik heb die van het Kruidvat en daar passen ze prima in. Al een tijdje niet in de folders voorbij zien komen dus kan toch bijna niet meer zo lang duren voor ze die weer een keer krijgen.
Ik heb die van Difrax. De flessen zijn namelijk iets hoger van Difrax. Nooit problemen mee gehad, gebruik hem dagelijks voor alle flesjes en bekers.
Almere is erg ver weg voor mij maar bedankt voor de tip. Ik ga het maar dan maar met een gewone proberen, zoals ik het hier lees moet dat dus gewoon kunnen
Ik heb de sterilisator van Bibi (was volgens mij maar 15 euro), en daar paste ze ook gewoon in. Je hoeft echt niet een speciale te kopen van een duur merk. De goedkopere doen het net zo goed!