ik vind dit echt NIET normaal

Discussion in 'De babyuitzet' started by Laaarrr, Sep 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Maar wat voor 'soort kwaliteit' bedoel je dan? :D Mijn wandelwagen valt namelijk niet uit elkaar ofzo??? En voor zover ik weet zijn de billetjes/ruggetje van mijn kind nog helemaal heel :D Ik heb in ieder geval nog geen klachten gehoord (of komt dat omdat hij nog niet kan praten, volgens jou? ;)).

Wat bedoel je met betere kwaliteit? Ik wilde gewoon een wandelwagen die er 'eventjes' voor de korte periode dat we hem hebben er flink tegen aan kon. Dat ging voor dertig euro. Geen onverwoestbare kinderwagen die men in 3200 na christus geheel compleet terugvinden en uit kunnen graven als fossiel :D ! Maar is dat dan wat je krijgt voor 1600 euro??? Want dan zou ik het dat wel waard vinden :cool:

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Een wagen die met 1 hand te draaien is, makkelijk wendbaar dus, goede vering (niet dat het kind stuitert door de bak als ik over kasseien wandel), eentje die niet makkelijk omvalt (elandtest), die op alle terreinen goed te duwen is, op allerlei manieren te gebruiken is (dat de stoelvariant plat kan bv. en dan echt plat, niet half hangend, stoel vooruit, achteruit, te gebruiken als kinderstoel bij een tafel en dat soort dingen), een fatsoenlijke boodschappenmand onderop, dat het materiaal niet bij de eerste de beste zonnestraal verkleurd, of bij ander weertypes sporen achterlaat, compleet is zonder dat ik er veel bij moet kopen, dat ik voel dat ik een wagen duw en geen plastic ding, degelijk is en dat hij ook nog mooi is (het oog wil ook wat). Nu kost mijn wagen geen 1600, maar iets minder.

En ik heb echt vergelijkend warenonderzoek gedaan hoor, en er is echt een verschil.
    Zo rij ik ook liever in 1600 kg Zweeds staal (Volvo) dan een Opel of Renault. Call me crazy.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Dat is toch altijd subjectief?

Ik vond de bugaboo juist vreselijk rijden...

Zo rijd ik liever in een nieuwe Golf dan in een Volvo

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Dat klopt ook ... daarom begrijp ik de commotie niet omtrent de kosten van een wagen zoals in dit topic. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding goed en geef het daar dan ook voor uit omdat ik dat kan betalen. Dat anderen daar 18 weken boodschappen voor kunnen doen dat boeit me nog veel minder. Ongetwijfeld kunnen mensen in diep donker afrika daar een leven lang van leven. Maar daar hoeven anderen geen verontwaardigde opmerkingen over te maken zoals TS dat doet.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik begrijp helemaal wat je zegt; maar dan is 1600 nog best prijzig. Tenzij ze elke wagen individueel op die punten gaan testen... Ik weet in ieder geval dat mijn wandelwagen op een aantal punten (nee, niet allemaal) ook wel aardig mee kan komen. Trek er 1000 euro af en dán vind ik het schappelijk. Maar dat is voor iedereen anders....

Verder rij ik toch wel een jaar of 10 in een auto, een kinderwagen gebruik ik hooguit anderhalf/twee jaar (voordat ik hem inruil voor een compacte lichte buggy). Dus het lijkt me logisch dat ik daar meer op de kwaliteit let.

6. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een Donkey en ik voel absoluut niet de noodzaak uit te leggen waarom we voor die wagen hebben gekozen :D

7. poppy14

poppy14 Actief lid

Feb 3, 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is de reden dat ik mijn baby straks ga dragen , wel gekeken naar duo wagens , maar pfff veel geld en wat een onzin.
    Hoelang gebruik je nou werkelijkeen ligbak?

Hier straks baby in de doek , zoonlief 22 maand lopen of in de stokke explore , en bij 6 maand kan baby in de stokke ..

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dan koop je hem toch gewoon niet?! Er zijn zat goedkopere alternatieven. Niemand die je verplicht voor bugaboo te gaan.
    Snap echt je punt niet.
    Ook niet iedereen kan het zich veroorloven een Jaguar te rijden. Prima toch!

Share This Page