ik vind dit echt NIET normaal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laaarrr, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoop geld inderdaad, maar dan heb je ook wat. ALS mensen het geld ervoor hebben begrijp ik wel dat ze hem kopen, de Bugaboo vind ik gewoon een heerlijk wagen. Gewoon balen dat je met twee kids bijna twee keer zoveel kwijt bent.....:)

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ik heb voor 100 euro een mooie tweedehands Mountain buggy duowagen gekocht via Marktplaats. Heerlijk, die heeft z´n geld al meer dan opgeleverd.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Precies, hoezo misbruik? Je hebt ook babykamers van 100 euro maar ook van een paar duizend ed. Dat is toch met alles zo..

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik snap dat je hem duur vindt..maar misbruik van ouders?? Jij kiest er toch zelf voor om je kindjes zo dicht op elkaar te krijgen. Met een leeftijdsverschil van 4 jaar net als hier heb je dat probleem niet hoor.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En er zijn zat goedkopere duowagens, de donkey is ook niet de enige natuurlijk.

Met 1 kind ben je toch ook niet afhankelijk van de joolz of bugaboo oid.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat ook nog. Het is gewoon de mooiste wagen willen maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb voor mijn oppasdagen een duo wagen van mp, topmark echt een superding! 30 euro

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Tsja, ik heb de bugaboo donkey ook nieuw gekocht, wel met een veel mooiere prijs, maar ik wilde gewoon een goede en fijne wagen voor onze twee mannetjes en de andere duo wagens vond ik of lelijk of niet fijn rijden. Of waren veel te groot als ze ingeklapt waren, dan pasten ze niet meer in mijn auto. Wij zouden wel meer kindjes willen na deze tweede (als het ons gegunt is) dus dan doe je er jaren mee. Daarbij komt nog dat de bugaboo ook als mono wagen gebruikt kan worden en hij smaller is dan andere duo wagens, allemaal dingen die wij belangrijk vonden. Ook zijn ze redelijk waardevast dus kan je ze via markpaats weer voor een redelijk bedrag verkopen. Voor ons de investering waard!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Daarom zijn er ook zoveel kinderwagens toch? Zodat er in iedere prijsklasse iets is en iedereen kan kiezen welke hij of zij wilt....

Ik zou de Donkey wel nieuw kopen als dat nodig zou zijn.

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mwah, ja, ik zou ook niet zoveel geld aan een kinderwagen uitgeven, daarom hebben wij toentertijd ook een 2ehands duowagen gekocht. Maar ach, het is maar wat de gek er voor geeft hè ;).

11. KimK

KimK Niet meer actief

Dat dus ;)! Ik ben echt superblij met mijn Donkey... Hij is duur maar het o zo waard :)

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Tsja nieuw zijn ze voor veel mensen onbetaalbaar.

Wat mij ook opvalt is dat veel mensen via mp zoiezo geen waarde kennen van kinderwagens. Mijn mura staat nu te koop is 9 maanden in gebruik geweest van begin 2013 tot september nou daar wil ik rond de 250€ krijg ik allemaal mailtjes van voor 100 kom ik hem halen.
    Als je de waarde kent bied je ook naar de waarde daarom is de donkey op mp ook nog behoorlijk prijzig

13. tuc

tuc Niet meer actief

Mensen kennen de waarde wel maar hebben jet er voor een tweedehandsding niet voor over.

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Of ze denken: "Je kan het altijd proberen... Laag inzetten en kijken waar je uitkomt."

Ik vind het ook belachelijke veel geld. Heb dat ooit even overwogen, maar toen bedacht dat ik zoveel geld niet over heb voor een wagen. Maar misbruik van ouders? Nee, je kunt er voor kiezen om hem niet te kopen en het anders op te lossen. ;)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Kan je niet zo een plankje en een draagdoek kopen voor achter je kinderwagen?
    Draagdoek de eerste maanden en als je oudste kan lopen het plankje gebruiken en kan je kleinste in de kinderwagen?
    Misschien krijgen we dit jaar een hele strenge winter met heel veel sneeuw, dan valt er niet veel te wandelen. Oke misschien krijgen we geen winters meer.

Maar ik zou een draagdoek kopen voor de eerste maanden en een plankje voor na de winter zodat je oudste kindje kan staan achter de kinderwagen.

Ik vind 300 euro al veel. Wij hebben in totaal 50 euro uitgegeven.
    Kinderwagen gekregen van mijn nicht maar die reed niet lekker op veldwegen dus eentje gekocht op marktplaats voor 50 euro met luchtbanden.
    En we hebben een buggy van mclaren gekregen
    50 euro voor 3 kinderwagens dus :p

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en toch zijn er zat mensen die het er wel voor over hebben. om de duurste en voor hun beste wagen te kopen. het is idd net zoals met autos zoals ik al eens voorbij zag komen. de 1 heeft het er voor over de andere niet. je betaald het merk zoals bij veel producten. en als dat momenteel het merk is tjah dan moet je veel geld meebrengen (heb geen idee ben al ff uit de luiers bij ons was quinny het merk haha)

zelf head ik het er niet voor over al was die van ons ook nog duur zat een 2e hands toen voor 300 euro maar jah dat was dus ook een model die ik moest hebben en die kon ik nergens meer krijgen. behalve dus die ene op mp. en tjah als je het wil en je hbt het ervor over waarom niet.

neemt niet wg dat ik de prijzen belachelijk vind maarj ah dat vind ik van nieuwe autos ook

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Prenatal topmark duo wagen, 80,00 via marktplaats, alles erop en eraan, en hij rijdt me toch fijn! Fijner dan m'n quinny's hoor! :D

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Tja wij hadden ook bijna 1000 euro neergeteld voor de Quinny Moodd... Gekozen omdat het de enige wagen was waarvan het onderstel in onze lift paste. We hebben er veel plezier van gehad en zullen dat met dit kindje weer hebben. Mijn oudste loopt al, voor lange afstanden ben ik idd van plan de draagdoek te gebruiken zodat zij evt. kan zitten.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het is zeker niet normaal,wilde deze wagen ook maar zelfs via mp zijn ze nog 1000,- of meer!!:(
    We hebben nu toch voor de phil en Teds gekozen.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het is veel geld. Maar ik ben van plan de nuna ivvi te kopen als we een kleintje verwachten en die kost met alles erop en eraan ook 1000 euro. En dan voor 2 zit je al gauw op dat bedrag ben ik bang. ..

Je kunt evt ook naar een goedkopere wagen kijken toch?

Deel Deze Pagina